Material & Production Control Manager

Material & Production Control Manager

Filed under: Bielsko-Biała | Inne

Polski HR A-Trybut S.A. to firma świadcząca kompleksowe usługi z zakresu zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych. Otwierając rynek pracy na osoby niepełnosprawne, budujemy społeczeństwo bez barier. Otrzymaliśmy nagrodę Lodołamacza II miejsce oraz srebrny medal w kategorii otwarty rynek pracy. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Polski HR A-Trybut S.A. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 8750.
Aktualnie dla swojego Klienta poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisko:
Material & Production Control Manager
(oferta dedykowana dla osób orzeczoną niepełnosprawnością)
Zakres obowiązków:

Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi Klienta oraz logistyki zaopatrzenia
Przygotowywanie analiz zmian w zamówieniach w przypadku poniesienia dodatkowych kosztów przez Valeo nad współpracą z magazynem zewnętrznym wraz z rozwiązywaniem bieżących problemów oraz definiowaniem akcji usprawniających procesy logistyczne
Analiza prognoz i wahań w zamówieniach Klientów wraz z definiowaniem akcji korygującym oraz negocjowaniem zmian z
Klientami
Analiza wskaźnika obsługi Klientów (CSR) oraz dostawców (SSR) oraz definiowanie akcji korygujących w celu osiągnięcia wskaźników budżetowych
Nadzór Definiowanie i wdrażanie akcji związanych z optymalizacją poziomu zapasów
Optymalizacja kosztów logistycznych w całym łańcuchu dostaw
Wdrażanie protokołów logistycznych/VRFów z dostawcami
Ścisła współpraca z działem produkcji, zakupów, projektów
Oczekiwania wobec Kandydatów:

Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki logistyczne)
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności.
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży automotive
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Znajomość systemu SAP
Duża samodzielność w działaniu
Bardzo dobra obsługa komputera (MS Office)
Konsekwencja i skuteczność w działaniu
Wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
Dokładność, skrupulatność, rzetelność
Oferujemy:

Atrakcyjne warunki zatrudnienia: w tym m. in. ubezpieczenie na zdrowie i życie pracownika,
fundusz świadczeń socjalnych, pakiety szkoleń dla pracowników, możliwość pracy w systemie home office w wybrane dni
Możliwości rozwoju oraz dostęp do narzędzi i metodologii stosowanych według najwyższych standardów
Pracę w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku
Możliwość dopłaty do rehabilitacji w wysokości 1.000 pln
Dodatki do wynagrodzenia
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat
Zakład pracy znajduję się w Czechowicach-Dziedzicach.
Osoby zainteresowane proszę o przesyłanie aplikacji na adres e-mail. e-mail: [Apply online]
Aplikację powinny zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz dalszych procesów rekrutacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
« starszy referent w Drugim Dziale Postępowań Podatkowych PP-2
Kucharz śniadaniowy »