Starszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Umowa na zastępstwo
Filed under: Warszawa | Sprzedaż
Weryfikacja i kontrola braków w dokumentacji spływającej do Archiwum z obszaru sieci sprzedażyWspółtworzenie procedur i instrukcji B2B
Opracowywanie raportów, statystyk sprzedażowych oraz opracowań ad hoc
Audytowanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu Umowy Partnerskiej, Procedur Wewnętrznych oraz Prawa Telekomunikacyjnego
Procesowanie not karnych i opłat
Aktualizacja cyklicznych raportów dla sieci sprzedaży
Obsługa dedykowanych skrzynek mailowych
Wykształcenie wyższe (licencjat), preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, administracja
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
Biegłe posługiwanie się MS Office (zwłaszcza Excel i PP)
Mile widziana znajomość rynku, produktów i usług telekomunikacyjnych
Umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, organizacji własnej pracy, skrupulatność, komunikatywność, asertywność
Umiejętności prezentacyjne (w zakresie opracowywania i prezentacji materiałów z wykorzystaniem PowerPoint oraz innych narzędzi prezentacyjnych)