Pracownik sekretariatu / Sekretarka
Filed under: Szczecin | Administracja biurowa
Dla naszego Klienta, Kancelarii Radców Prawnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:Pracownik sekretariatu / Sekretarka Kancelaria Radców Prawnych
Lokalizacja: Szczecin
WYMAGANIA:
Znajomość przepisów prawnych
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dobra znajomość języka angielskiego / niemieckiego
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Obsługa urządzeń biurowych
Umiejętność organizacji pracy własnej
Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, wysoka kultura osobista
OPIS STANOWISKA:
Kompleksowa obsługa sekretariatu
Odpowiedzialność za obieg korespondencji w firmie
Tworzenie prostych dokumentów prawnych
Dbanie o pozytywny wizerunku przedsiębiorstwa
Obsługa urządzeń biurowych
Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura
NASZ KLIENT OFERUJE:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość rozwoju zawodowego
Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem Pracownik
sekretariatu / sekretarka na adres mailowy:
[Apply online]
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883)
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 51 E-mail: [Apply online]
http://www.lsj.pl/experts| http://www.lsj.pl