Pracownik sekretariatu / Sekretarka

Pracownik sekretariatu / Sekretarka

Filed under: Szczecin | Administracja biurowa

Dla naszego Klienta, Kancelarii Radców Prawnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik sekretariatu / Sekretarka Kancelaria Radców Prawnych
Lokalizacja: Szczecin

WYMAGANIA:

Znajomość przepisów prawnych
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dobra znajomość języka angielskiego / niemieckiego
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Obsługa urządzeń biurowych
Umiejętność organizacji pracy własnej
Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, wysoka kultura osobista

OPIS STANOWISKA:

Kompleksowa obsługa sekretariatu
Odpowiedzialność za obieg korespondencji w firmie
Tworzenie prostych dokumentów prawnych
Dbanie o pozytywny wizerunku przedsiębiorstwa
Obsługa urządzeń biurowych
Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura

NASZ KLIENT OFERUJE:

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
możliwość rozwoju zawodowego

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem Pracownik
sekretariatu / sekretarka na adres mailowy:

[Apply online]

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883)
wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 51 E-mail: [Apply online]
http://www.lsj.pl/experts| http://www.lsj.pl
« Kierowca CE bez systemu - 2200€
Młodszy Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń »