Koordynator ds. Jakości Sprzedaży
Filed under: Warszawa | Sprzedaż
Tworzenie kompleksowych analiz oraz rekomendowanie działań mających na celu wzrost jakości sprzedaży i efektywności prowadzonych działańPoszukiwanie rozwiązań optymalizujących narzędzia promocyjneWeryfikowanie zgodności procesów sprzedażowych z obowiązującymi procedurami i regulacjami
Współpraca i wymiana wiedzy w zakresie pozyskania danych do analiz wewnątrz Departamentu i całej Organizacji
Wspieranie kadry kierowniczej podczas prezentacji wyników i raportów realizacji celów
Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie, ekonomia)
Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze audytu, controllingu czy analiz biznesowych w branży FMCG
Orientacja w realiach rynku prepaid
Biegła obsługa narzędzi Microsoft Office (zwłaszcza Excel)
Doświadczenie w pracy z wykorzystaniem zintegrowanych systemów informatycznych (np. SAP) będzie atutem
Umiejętność prowadzenia spotkań i prezentacji
Zdolności analityczne oraz umiejętność formułowania rekomendacji i obrony ich
Dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność i inicjatywa
Gotowość do wyjazdów służbowych