Doradca Infolinii Wsparcia Usług Mobilnych
Filed under: Kraków | Obsługa klienta - Call Center
Wadwicz to najstarsza Agencja Zatrudnienia w Polsce. Lata doświadczeń na rynku pracy pozwoliły nam wypracować dzisiejszy model współpracy, który na pierwszym miejscu stawia Pracownika. Naszym celem jest znaleźć dla Ciebie pracę, w której będziesz mógł realizować swoje marzenia i aspiracje. W tym celu współpracujemy z najlepszymi. Oferujemy Ci pracę na rzecz naszego Klienta jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju mając nadzieję, że znajdziesz w niej satysfakcję, stabilność i możliwość rozwoju.Twoim zadaniem będzie:
obsługa połączeń telefonicznych w ruchu przychodzącym
praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych przyjaznych dla użytkownika
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
Dołącz do nas jeśli:
chcesz i lubisz pomagać innym
jesteś w pełni dyspozycyjny(a) gotowy(a) do pracy w systemie zmianowym w przedziałach godzinowych między 7:00 a 24:00
łatwo nawiązujesz kontakty interpersonalne
swobodnie pracujesz z komputerem (system Windows i MS Office)
Dzięki nam zyskujesz:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
pracę w nowoczesnym telecentrum w Krakowie
gwarantowane wynagrodzenie godzinowe plus premię
profesjonalny pakiet szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych
pierwsze wynagrodzenie już po pierwszym tygodniu pracy
stały bezpośredni kontakt z opiekunem projektu
dostęp do prywatnej opieki medycznej i obiektów sportowych
liczne konkursy z bardzo atrakcyjnymi nagrodami
system atrakcyjnych dodatkowych bonusów
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij swoje CV [Apply online]
W CV nie zapomnij zawrzeć klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.19997r. Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz. 923 z późn. zm.
(certyfikat agencji nr 468/2004)