Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta - Katowice
Filed under: Katowice | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta
Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy Tymczasowej, jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi Klienta - Katowice
Opis stanowiska:
Telefoniczna sprzedaż prezentacji firm w produktach - wyszukiwarka lokalna, aplikacja mobilna, sprzedaż stron
Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów z bazy danych
Opieka i obsługa posprzedażowa klientów
Wymagania:
Doświadczenie jako telemarketer, telesprzedawca w call center, sprzedawca telefoniczny lub przedstawiciel handlowy
Wysokie umiejętności interpersonalne
Umiejętności sprzedażowe - umiejętność prezentacji i budowania skutecznej argumentacji handlowej
Nastawienie na realizację wyznaczonych celów sprzedażowych, wysoka determinacja w działaniu
Mile widziane - doświadczenie w sprzedaży produktów reklamowych w internecie
Oferta:
Wdrożenie pracownika do pracy - szkolenie
Umowa o pracę
Praca od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach
Wynagrodzenie podstawowe: 2.500 brutto
Niezbędne narzędzia pracy - komputer, baza firm do obsługi
Dalsze szkolenia produktowe i sprzedażowe
Możliwość rozwoju i awansu w strukturze działu sprzedaży
Pakiet świadczeń socjalnych: opieka medyczna, karta Multisport
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )