Koordynator Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Filed under: Wieliczka | Obsługa klienta - Call Center
Naszym Klientem jest lider rynku przesyłek personalizowanych i bezpośredniej komunikacji z klientem, działający na polskim rynku od ponad 10 lat.Miejsce pracy: Wieliczka
Wymagania:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatniego roku studiów;
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku: w obsłudze Klienta;
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego;
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel);
Komunikatywność;
Odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu;
Pożądane:
Znajomość branży poligraficznej.
Obowiązki:
Komunikacja z klientem w języku niemieckim;
Dbałość o właściwy przebieg realizacji zleceń oraz zadowolenie Klienta ze współpracy;
Kalkulacja zleceń;
Opracowanie dokumentacji produkcyjnej;
Nadzór nad przebiegiem realizacji zleceń (komunikacja z Klientem i z obszarem produkcji);
Współpraca z podwykonawcami w zakresie koniecznym do realizacji zleceń;
Wystawianie faktur;
Aktywne umacnianie więzi i współpracy z Klientami;
Udział w spotkaniach z Klientem;
Udział w działaniach promocyjnych i wizerunkowych Spółki (targi, konferencje).
Oferujemy:
Samodzielne, odpowiedzialne stanowisko;
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy.