inspektor wojewódzki do spraw geodezji, kartografii, katastru nieruchomości i państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

inspektor wojewódzki do spraw geodezji, kartografii, katastru nieruchomości i państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

Filed under: Poznań | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177189

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor wojewódzki

do spraw geodezji, kartografii, katastru nieruchomości i państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej WUW w Poznaniu nr ref. 6/16

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

al. Niepodległości 16/18

61-713 Poznań

Miejsce wykonywania pracy:

Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

rozpatrywanie skarg i wniosków na działanie organów adm. geodezyjnej i kartograficznej realizujących zadania określone w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz skarg i wniosków w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego przez przedsiębiorców oraz inne jedn. org., których przedmiot działania obejmuje wyk. prac geodezyjnych i kartograf.

przygotowywanie, w uzasadnionych przypadkach, projektów wniosków w sprawie odpowiedzialności dyscyplinarnej osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii, które w sposób rażący naruszyły przepisy prawne obowiązujące w geodezji i kartografii

prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja) i przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego

uzgadnianie projektów modernizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków dla zlecanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej prac geodezyjnych i kartograficznych w powyższym zakresie oraz opiniowanie warunków technicznych sporządzanych przez te organy w toku zlecania wykonawcom prac z zakresu geodezji i kartografii

prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej kopii zabezpieczających wojewódzkie i powiatowe bazy danych, obejmujących zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej (w tym w szczególności bazy danych ewidencji gruntów i budynków)

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu

- wyjazdy służbowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- stanowisko pracy znajduje się na VI piętrze budynku biurowego

- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm

- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm

- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

- parametry środowiska pracy w normie

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych

- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe geodezyjne

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy

znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Kodeksu cywilnego

posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne

Wymagania dodatkowe

1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne

Termin składania dokumentów: 2016-02-15

Miejsce składania dokumentów:

Wielkopolski Urząd Wojewódzki

al. Niepodległości 16/18

61-713 Poznań

z podaniem w ofercie nr ref. 6/16

lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu, bud. B, pok. 025-026

z podaniem w ofercie nr ref. 6/16

Inne informacje:

Inne informacje:

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie BIP WUW

(www.poznan.uw.gov.pl/system/files/zalaczniki/wzor_oswiadczenia_do_naboru_na_stanowisko_pracy.docx)

Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.

Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.

Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3000 zł.

Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91 oraz 61 854 11 87.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
« pracownik fizyczny przy przygotowywaniu sali do bankietów
Opiekun Klienta Biznesowego / Instytucjonalnego »