starszy referent w Referacie Obsługi Bieżącej
Filed under: Tychy | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 178003Izba Skarbowa w Katowicach
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
w Referacie Obsługi Bieżącej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice,
Miejsce wykonywania pracy:
Tychy
Urząd Skarbowy w Tychach Al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
bieżąca obsługa podatnika, udzielanie informacji w zakresie przepisów podatkowych oraz o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie,
przyjmowanie i opieczętowanie deklaracji i innych dokumentów składanych przez podatników w Urzędzie,
segregowanie i przekazywanie przyjętych dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych,
sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma do innych organów podatkowych, ZUS, KRUS, MOPS, GOPS, komorników sądowych, prokuratury, sądu, dokonywanie odczytów z kas fiskalnych, nadawanie numerów ewidencyjnych kasom fiskalnym, opracowywanie projektów decyzji w sprawie zwrotu z tytułu zakupu kasy fiskalnej,
identyfikowanie i bieżące rejestrowanie we właściwym systemie informatycznym przyjętych dokumentów, w tym deklaracji i informacji podatkowych,.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-praca administracyjno-biurowa,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
-kontakt z klientem zewnętrznym
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
stanowisko znajduje się na parterze budynku Urzędu,
Bariery architektoniczne:
podjazd, winda, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku,
Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Budynek i stanowisko pracy nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym
pozostałe wymagania niezbędne:
dobra znajomość materialnych przepisów podatkowych, przepisów proceduralnych, jak i orientacji co do przepisów innych gałęzi prawa,
umiejętność stosowania prawa w praktyce,
umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz poprawnego redagowania pism,
dobra organizacja pracy celem przestrzegania terminów załatwiania spraw,
wymagane doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub co najmniej 3 miesiące doświadczenia w zakresie stosowania prawa, w tym prawa podatkowego.
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze względnie inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z w/wym. zakresów
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 2016-02-29
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Skarbowy
Al. Niepodległości 60
43-100 Tychy
Z dopiskiem oferta pracy w Referacie Obsługi Bieżącej
Inne informacje:
Inne informacje:
Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.
Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2115,57 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/ 325-11-69.