starszy referent w Referacie Obsługi Bieżącej

starszy referent w Referacie Obsługi Bieżącej

Filed under: Tychy | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 178003

Izba Skarbowa w Katowicach

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent

w Referacie Obsługi Bieżącej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa

ul. Damrota 25

40-022 Katowice,

Miejsce wykonywania pracy:

Tychy

Urząd Skarbowy w Tychach Al. Niepodległości 60, 43-100 Tychy,

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

bieżąca obsługa podatnika, udzielanie informacji w zakresie przepisów podatkowych oraz o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie,

przyjmowanie i opieczętowanie deklaracji i innych dokumentów składanych przez podatników w Urzędzie,

segregowanie i przekazywanie przyjętych dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych,

sporządzanie projektów odpowiedzi na pisma do innych organów podatkowych, ZUS, KRUS, MOPS, GOPS, komorników sądowych, prokuratury, sądu, dokonywanie odczytów z kas fiskalnych, nadawanie numerów ewidencyjnych kasom fiskalnym, opracowywanie projektów decyzji w sprawie zwrotu z tytułu zakupu kasy fiskalnej,

identyfikowanie i bieżące rejestrowanie we właściwym systemie informatycznym przyjętych dokumentów, w tym deklaracji i informacji podatkowych,.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

-praca administracyjno-biurowa,

-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

-użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)

-kontakt z klientem zewnętrznym

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

stanowisko znajduje się na parterze budynku Urzędu,

Bariery architektoniczne:

podjazd, winda, toaleta dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku,

Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.

Budynek i stanowisko pracy nie są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym

pozostałe wymagania niezbędne:

dobra znajomość materialnych przepisów podatkowych, przepisów proceduralnych, jak i orientacji co do przepisów innych gałęzi prawa,

umiejętność stosowania prawa w praktyce,

umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz poprawnego redagowania pism,

dobra organizacja pracy celem przestrzegania terminów załatwiania spraw,

wymagane doświadczenie zawodowe: powyżej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub co najmniej 3 miesiące doświadczenia w zakresie stosowania prawa, w tym prawa podatkowego.

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe ekonomiczne, administracyjne, prawnicze względnie inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi z w/wym. zakresów

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-29

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Skarbowy

Al. Niepodległości 60

43-100 Tychy

Z dopiskiem oferta pracy w Referacie Obsługi Bieżącej

Inne informacje:

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z dwóch etapów: testu wiedzy oraz rozmowy z komisją.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o jego terminie.

Oferty niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.

Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2115,57 zł.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 032/ 325-11-69.
« Zarabiaj od zaraz Siemianowice Śląskie
Praktykant/Praktykantka HR z językiem niemieckim »