inspektor do spraw wierzycielskich

inspektor do spraw wierzycielskich

Filed under: Międzyrzecz | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177662

Izba Skarbowa w Zielonej Górze

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor

do spraw wierzycielskich

w Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa

ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

65-454 Zielona Góra

Miejsce wykonywania pracy:

Międzyrzecz

ul. Rynek 11/12 66-300 Międzyrzecz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejomwanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień, a także wystawianie i przekazywania do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych.

wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania egzekucyjnego podatkowych i niepodatkowych należności budżetowych, prowadzenie działań i ewidencji oraz kompletowania dokumentacji dotyczącej podmiotów w upadłości, tytułów egzekucyjnych w obcych urzędach, zbiegu egzekucji oraz zwróconych tytułów wykonawczych, umorzonych postępowań egzekucyjnych,

monitorowanie zaległości objętych administracyjnym postępowaniem egzekucyjnym, postępowaniem upadłościowym/układowym lub będącym w egzekucji sądowej, sporządzanie analiz;

poszukiwanie majątku zobowiązanych, sporządzenie wniosków do sądu o wyjawienie majątku, składanie wniosków o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych,

przygotowywanie, zbieranie materiałów i analiza kart informacyjnych zaległości przedawnionych ( czynności związane z wygaśnięciem zobowiązań z powodu przedawnienia)

przygotowywanie stanowisk w sprawie złozonych środków zaskarżenia w zakresie komórki oraz sporządzanie informacji dotyczącej przedstawienia stanowiska wierzyciela, sporządzanie informacji w zakresie wskazania obcym organom egzekucyjnym zakresu i sposobów prowadzenia postępowania egzekucyjnego;

ewidecjonowanie dokumenów źródłowych w systemach informatycznych, wprowadzanie danych do systemu informatycznego. Sporządzanie analiz, informacji i sprawozdań. Przygotowywanie materiałów i przekazanie informacji o wpis do hipoteki lub ustanowienie zastawu skarbowego. Opracowywanie pism dyscyplinujących dla zobowiązanych.

obsługa spraw w zakresie wzajemnej pomocy obcego państwa, podejmowanie działań w zakresie nowej regulacji dotyczącej wzajemnej pomocy przy odzyskiwaniu wierzytelności ( egzekucja miedzynarodowa)

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

stres związany z obsługą klienta zewnętrznego

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy stażu pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość ustaw prawa podatkowego; Ordynacja podatkowa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, prawo upadłościowe i naprawcze,

znajomość obsługi komputera, obsługa aplikacji biurowych,

zdolność pracy w zepole,

Wymagania dodatkowe

wykształcenie średnie ekonomiczne, administracyjne

przeszkolenie z obsługi programów POLTAX, POLTAX 2B, BA, Ewidencja,

znajomość przepisów: ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy Kodeks cywilny,

umiejętność obsługi aplikacji internetowych, np. elektroniczne księgi wieczyste, system aktów prawnych, elektroniczny Monitor Sądowy i Gospodarczy,

odporność na stres,

umiejętność dostosowania się do zmian,

1 rok doświadczenia w pracy w komórce spraw wierzycielskich

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie świadectw pracy

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów: 2016-02-16

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa

ul. Generała Władysława Sikorskiego 2

65-454 Zielona Góra

Inne informacje:

Inne informacje:

"W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie testu e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny i czytelny podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie BIP Izby w zakładce Ogłoszenia o pracy). Życiorys, list motywacyjny powinny być czytelnie i własnoręcznie podpisane. Oferty dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wyłonionym podczas naboru, oferty nie spełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 68 456 07 60

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną."
« Pracownik magazynowy- Operator Wózka Widłowego
Junior Customer Service Specialist with German »