pracownik działu sprzedaży
Filed under: Łódź | Obsługa klienta-Call Center
Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.bardzo dobra znajomość języka angielskiego
mile widziane doświadczenie w obsłudze sprzedaży
znajomość pakietu MS Office
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
samodzielność i inicjatywa w działaniu
dokładność, sumienność
bardzo dobra organizacja pracy własnej
utrzymywanie współpracy z aktualnymi klientami oraz dalszy jej rozwój
przygotowywanie i wysyłanie ofert handlowych
fakturowanie oraz monitorowanie płatności odbiorców
przygotowywanie dokumentów eksportowych do wysyłek zagranicznych
przygotowywanie, organizacja, koordynowanie prac związanych z udziałem m.in: w imprezach targowych, akcjach promocyjnych oraz prezentacjach
kontrola realizacji zamówień oraz koordynacja z innymi działami firmy - logistyką, zakupami, produkcją oraz serwisem