Sekretarka / Asystentka
Filed under: Kraków | Biuro i Administracja
Financial CenterFinancial Center sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka
Miasto: Kraków
Region: małopolskie
Opis stanowiska: obsługa sekretariatu- poczta przychodząca, poczta wychodząca, telefon, mail, fax , obsługa gości i zarządu współpraca z zarządem i działami firm w zakresie prac zleconych kontakt z dostawcami, zamawianie materiałów i pilotowanie dostaw pilotowanie procesów rekrutacyjnych współpraca z kurierami zamawianie art. biurowych i pilotowanie ich stanu opieka nad urządzeniami biurowymi dbałość o schludny i ładny wygląd biur
Wymagania: doświadczenie na w/w stanowisku zaangażowanie i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań b. dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie bardzo dobra organizacja pracy , zdolności organizacyjne i komunikacyjne umiejętność pracy w zespole b. dobra znajomość środowiska Windows i MS Office oraz umiejętność poruszania się w Internecie b. dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.