Helpdesk/Administracja z językiem czeskim!

Helpdesk/Administracja z językiem czeskim!

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center

Helpdesk/Administracja z językiem czeskim!
Miejsce pracy: Warszawa

ZADANIA:
Wsparcie techniczne dla klientów jednego z wiodących producentów sprzętów elektronicznych.

- przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących problemów technicznych,
- udzielanie Klientom odpowiednich informacji dotyczących sprzętu,
- przedstawianie dodatkowych usług pogwarancyjnych
w języku czeskim!

WYMAGANIA:
Znajomość j.czeskiego na poziomie min. C1
Dobrą znajomość języka polskiego lub języka angielskiego
Komunikatywność, dobra organizacja pracy
Chęć pracy w międzynarodowej firmie

OFERUJEMY:
Pakiet benefitów
Umowę o pracę
Prywatną opiekę medyczną
Pozytywną atmosferę w pracy

Jeżeli spełniasz wymagania i chcesz aplikować lub jesteś zainteresowany ofertą, wyślij swoje CV:


W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: [Apply online]

W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833." Numer wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 8626.
« Praktykant/Praktykantka HR z językiem niemieckim
Prace porządkowe/Częstochowa »