Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim lub francuskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim lub francuskim

Filed under: Kraków | Obsługa klienta - Call Center

Opis stanowiska:
Międzynarodowa firma o stabilnej pozycji na rynku z branży outsourcingu aktualnie poszukuje osób nastawionych na sukces zawodowy i otwartych na nowe ambitne wyzwania zawodowe. Jeśli jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę z ludźmi ta oferta jest właśnie dla Ciebie! Jest to świetna okazja współpracy z klientami w językach francuskim i niemieckim. Znasz bardzo dobrze jeden z tych języków i dobrze posługujesz się językiem angielskim? Aplikuj! Zakres obowiązków: praca z systemami wewnętrznymi firmy dostarczanie wysokiej jakości serwisu dla Klientów zagranicznych kreatywna pomoc innym członkom zespołu wprowadzanie danych do systemu, tworzenie raportów

Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego dobra znajomość języka angielskiego motywacja do podnoszenia swoich kwalifikacji kreatywność i komunikatywność umiejętność pracy w grupie mile widziane doświadczenie w pracy z Klientami

Oferujemy:
stabilna i ciekawa praca w profesjonalnym zespole możliwość rozwoju wewnątrz struktur firmy bogaty pakiet szkoleń dla pracownika atrakcyjny pakiet benefitów dodatkowych (karta sportowa, opieka medyczna, kursy językowe)
« Konsultant ds. Rekrutacji
DORADCA KLIENTA INDYWIDUALNEGO »