media planner - offline

media planner - offline

Filed under: Warszawa | Media-Sztuka-Rozrywka

Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

rok doświadczenia przy planowaniu i zakupie kampanii offline
wykształcenie wyższe
dobra znajomość języka angielskiego
upodobanie do liczenia i analizy danych, podparte sprawnym korzystaniem z Excela i Power Pointa
znajomość programów do analiz danych mediowych (PBC, ZKDP, Radio Track)
chęć rozwoju w obszarze współpracy z Klientem
gotowość do coraz większej samodzielności i odpowiedzialności za obsługę klienta
wysoki priorytet położony na ciągły rozwój siebie, współpracowników i produktów, nad którymi pracuje


samodzielny zakup kampanii offline (głównie Prasa, OOH, radio), kontrola jej realizacji, modyfikowanie według potrzeb klienta oraz rozliczenie według podanych celów
udział w planowaniu kampanii offline - rekomendacja splitów budżetowych; optymalizacja kampanii pod kątem kosztowym i jakościowym
samodzielne analizy oglądalności dla różnych grup celowych
kontakt z klientem w formie prezentacji, spotkań, korespondencji: rekomendacje, podsumowania kampanii, kompleksowe analizy na podstawie różnorodnych źródeł, przedstawianie aktualnej sytuacji mediowej
stały kontakt z dostawcami mediowymi, negocjacje warunków, rozstrzyganie spornych sytuacji z korzyścią dla klienta
przegląd, wycena i rekomendacja klientowi ofert niestandardowych
analizy działań konkurencji
współtworzenie narzędzi planerskich i buyerskich
rozwój wiedzy, umiejętności i znajomości branży przez monitorowanie rynku, szkolenia, dostępne raporty
dzielenie się swoją wiedzą z innymi w formie prezentacji czy notatek wewnętrznych; szkolenie nowych pracowników
« Merchandiser koncernu Coca Cola
Opiekun Klienta Instytucjonalnego (administracja rządowa, urzędy) - Olsztyn »