Office Assistant
Filed under: Warszawa | Biuro i Administracja
Firma ALSO Polska Sp. z o.o. oddział europejskiej grupy ALSO Holding AG poszukuje kandydatki/kandydatów na stanowiskoOffice Assistant polegające na prowadzeniu sekretariatu oraz reprezentacji firmy we wszelkich sprawach organizacyjnych i administracyjnych związanych z pracą warszawskiego biura firmy.
Wymagania.
Bardzo dobra znajomość języków obcych - język angielski wymagany w mowie i piśmie!
Wykształcenie wyższe dopuszczalny licencjat
Umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami biurowymi możliwość szkolenia
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
Umiejętność redagowania pism,
Systematyczność, dokładność i dobra organizacja pracy,
Terminowość,
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zaradność i samodzielność,
Umiejętność analitycznego myślenia,
Wysoka kultura osobista i aparycja.
Oferujemy:
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dystrybucyjnej mającej trzy odziały w Polsce, stanowiącej część europejskiej grupy działającej w 13 krajach,
Atrakcyjna ścieżkę kariery dla osób z ambicjami i chęciami do dalszego kształcenia osobistego i zawodowego,
Komfortowe warunki pracy,
Wynagrodzenie uzależnione od realizacji zadań indywidualnych
W przypadku zainteresowania udziałem w rekrutacji prośba o kontakt telefoniczny lub mailowy - poniżej. Wymagane przesłanie CV i listu motywacyjnego.
Dział administracyjny
Marta Rozborska
Office Manager tel. +48 (91) 4411000 mail