radca prawny do spraw obsługi prawnej

radca prawny do spraw obsługi prawnej

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177449

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska
poszukuje kandydatów na stanowisko:
radca prawny

do spraw obsługi prawnej

w Wydziale Organizacyjno-Prawnym

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Część etatu

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie

ul. Bartycka 110A

00-716 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

sporządzanie opinii i udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz wyjaśnień w zakresie interpretacji i stosowania prawa w celu prawnego wsparcia działalności WIOŚ

opracowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz opiniowanie projektów tych aktów, umów i porozumień podpisywanych w WIOŚ w Warszawie oraz opiniowanie decyzji administracyjnych wydawanych przez MWIOŚ

opiniowanie umów, w tym ogólnych warunków umów dotyczących zamówień publicznych zawieranych przez WIOŚ w Warszawie

sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją administracyjną i sądową należności WIOŚ w Warszawie

uczestniczenie w rokowaniach dotyczących nawiązania, zmiany lub rozwiązania stosunków prawnych w celu zapewnienia korzystnych dla WIOŚ w Warszawie i zgodnych z prawem umów

występowanie w charakterze pełnomocnika Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w postępowaniach sądowych, administracyjnych, egzekucyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi w celu zapewnienia reprezentacji prawnej MWIOŚ

opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Wojewódzkiego Inspektora do załatwiania spraw w jego imieniu

współdziałanie przy opracowywaniu zawiadomień i wniosków do organów ścigania i sądów

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik ok. 80% czasu poświęca na wykonywanie czynności

o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy biurku i komputerze. Ok. 20% czasu zajmują mu czynności o charakterze dynamicznym związane głównie z poruszaniem się po terenie Inspektoratu . Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera, prowadzenie rozmów.

Praca w siedzibie urzędu oraz na poza siedzibą urzędu (reprezentacja urzędu, wystąpienia publiczne). Możliwość wystąpienia sytuacji stresujących oraz zagrożenia korupcją.

Stanowisko nie wymaga wysiłku fizycznego.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym znajdującym się na terenie budynku .

Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( podjazd dla wózków inwalidzkich, winda, pomieszczenia higieniczno-sanitarne). Brak oznaczeń dla osób niewidomych.

Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: sprzęt komputerowy, meble oraz sprzęt biurowy. Pomieszczenie biurowe wyposażone jest w szafy aktowe, oświetlenie sztuczne i naturalne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku radcy prawnego w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

wpis na listę radców prawnych

znajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu: ochrony środowiska, prawa administracyjnego, prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa cywilnego, prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych, prawa podatkowego

znajomość regulacji dotyczących egzekucji, procedury cywilnej i administracyjnej

znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej

umiejętność: interpretacji przepisów prawnych, logicznego myślenia i wszechstronnie uzasadnionej argumentacji

umiejętność formułowania pisemnych stanowisk

dobra organizacja pracy własnej

komunikatywność, dokładność, samodzielność

umiejętność negocjacji, obsługi komputera oraz obsługi prawniczych programów komputerowych

Wymagania dodatkowe

3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi prawnej

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe we wskazanym obszarze

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-15

Miejsce składania dokumentów:

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska

Bartycka 110A

00-716 Warszawa

z dopiskiem "oferta pracy OP"

Inne informacje:

Inne informacje:

Procedura naboru składa się z kilku etapów.

I etap obejmuje sporządzenie listy kandydatów spełniających wymagania formalne.

II etap- test wiedzy, do którego zakwalifikowane zostają wszystkie osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

IV etap - zamieszczenie wyniku naboru.

Test wiedzy obejmuje pytania ogólne z zakresu funkcjonowania administracji rządowej w województwie, ustawę o służbie cywilnej oraz pytania specjalistyczne dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór.

Listy kandydatów zakwalifikowanych do dalszych etapów procedury naboru publikowane są na stronie internetowej BIP WIOŚ oraz w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, przynajmniej na 3 dni kalendarzowe przed planowanym terminem kolejnego etapu wraz z informacją o terminie przeprowadzania testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej.

Wymagane dokumenty (życiorys-C.V., list motywacyjny) i oświadczenia składane przez kandydata ubiegającego się o pracę powinny być własnoręcznie podpisane.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: (22) 651-07-07.
« Otwórz, aplikuj i zacznij pracę u nas!
Full-Stack Developer »