Asystentka Zarządu/Business Travel Planner

Asystentka Zarządu/Business Travel Planner

Filed under: Kraków | Administracja biurowa

Polski HR- Horeca Service Sp. z o.o. jest firmą specjalizującą się w rekrutacjach, pośrednictwie pracy oraz szkoleniach w branży HoReCa. Współpracujemy z lokalami gastronomicznymi i obiektami wypoczynkowymi w Polsce i za granicą. Należymy do Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.
Horeca Service - Polski HR sp. z o. o jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 6117.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:ASYSTENTKA ZARZĄDU/BUSINESS TRAVEL PLANNER

Opis stanowiska pracy:
- prowadzenie terminarza spotkań,
- rezerwowanie spotkań, noclegów, transportu,
- koordynowanie uczestników spotkań,
- pilnowanie oraz rozliczanie delegacji służbowych

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- samodzielność,
- umiejętności organizacyjne,
- mile widziana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego,
- minimalne doświadczenie w pracy biurowej,
- mile widziane doświadczenie w branży turystycznej

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju zawodowego i nauki,
- przyjazną atmosferę w pracy.

Osoby zainteresowane pracą proszę o przesłanie swojego CV za pośrednictwem formularza bądź na adres e-mailowy [Apply online].

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę Horeca Service - Polski HR Sp.
z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997
o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)".

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
« Spedytor Międzynarodowy
Praca w hotelu »