Specjalista ds. obsługi klienta z językiem estońskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem estońskim

Filed under: Kraków | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta - producenta i dystrybutora dóbr luksusowych, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem estońskim

Obowiązki: odpowiadanie na telefoniczne i mailowe zapytania klientów dotyczące zamówień, produktów i dostaw towaru obsługa zamówień klientów (wprowadzanie oraz modyfikowanie ich w systemie) rejestrowanie i zmiana danych klientów w systemie przygotowywanie korespondencji, mailingów, raportów lub zestawień związanych z obsługą klienta przyjmowanie, rozpatrywanie i rejestracja reklamacji klientów w systemie przygotowywanie dokumentów potrzebnych do wystawienia faktur współpraca z innymi działami w firmie, głównie z działem handlowym i marketingu

Wymagania: bardzo dobra znajomość języka estońskiego mile widziana bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego dobra znajomość języka angielskiego doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne dobra organizacja własnej pracy dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki znajomość systemu SAP - mile widziane

Wybranym kandydatom oferujemy: szkolenia merytoryczne oraz językowe pracę w miłej atmosferze w przyjaznym zespole atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus premia roczna dodatkowe bonusy: karta multisport, pakiet medicover, prezent urodzinowy, firmowe wyjazdy integracyjne

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm. )
« Doradca Klienta Zamożnego
Programista C#/.Net (nr ref. 1525212284) »