Customer & Shopper Marketing Manager
Filed under: Warszawa | Produkty farmaceutyczne, medyczne i lekarskie
USP Zdrowie jest firmą farmaceutyczną działającą na rynku produktów i leków bez recepty liderem na rynku OTC wPolsce. W centrum wszystkich naszych działań stoi człowiek i jego zdrowie.
Posiadamy swoje biura w Polsce, na Litwie, Ukrainie, w Bułgarii oraz w USA. We Wrocławiu zlokalizowany jest własny zakład produkcyjny
USP Zdrowie reprezentują takie marki wiodące, jak: Ibuprom, Apap, Gripex, Stoperan, Vigor UP, Verdin, Xenna. Portfolio firmy obejmuje ponad 100 produktów, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów.
W chwili obecnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer & Shopper Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Z naszej strony proponujemy:
Ciekawą i pełną wyzwań pracę z najwyższej jakości produktami w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Dużą samodzielność
Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji
Możliwość rozwijania umiejętności zawodowych
Nowoczesne standardy i
narzędzia pracy
Atrakcyjne warunki pracy (w tym konkurencyjne wynagrodzenie, samochód służbowy, rozbudowany pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy)
Wśród najważniejszych wyzwań czekających na stanowisku Customer
&
Shopper Marketing Managera są:
Tworzenie koncepcji, planów i aktywności tradowych w oparciu o strategię danej kategorii/marek
Inicjowanie, implementowanie i egzekwowanie przygotowanych planów/aktywności na poziomie kanału sprzedaży
Bieżące monitorowanie wyników rynkowych kategorii/marek.
Analiza danych rynkowych i rekomendacje niezbędnych działań
Rozwijanie kanału sprzedaży poprzez poszukiwanie i
wdrażanie rozwiązań zwiększających sprzedaż oraz udziały rynkowe danej kategorii/marek
Ścisła współpraca z Działem Marketingu oraz Działem Sprzedaży
Zapewnienie i utrzymanie ciągłości przepływu informacji dotyczących danej kategorii/marek
wewnątrz organizacji
Efektywne zarządzanie budżetem
Szukamy osób, które posiadają:
Minimum 3 letnie doświadczenie, poparte sukcesami w samodzielnym prowadzeniu projektów/procesów w dziale
Marketingu Handlowego firmy farmaceutycznej
Znajomość rynku Farmaceutycznego
(OTC, Suplementy diety)
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych oraz w kierowaniu zespołem
Wysokie umiejętności analityczne
Umiejętności prezentacyjne
Zaawansowaną znajomość obsługi programu MS Office
Wykształcenie wyższe
Znajomość języka angielskiego
Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.