Konsultant telefoniczny
Filed under: Kraków | Obsługa klienta - Call Center
Naszym Klientem jest Firma z sektora bankowego. W związku z wprowadzeniem nowej i atrakcyjnej oferty kont firmowych, poszukujemy kilku osób na stanowisko Konsultanta Telefonicznego, których zadaniem będzie umawianie spotkań Przedstawicieli z Klientami banku.Zakres Obowiązków
kontakt telefoniczny z Klientami biznesowymi Banku
prezentacja oferty dotyczącej otwarcia konta firmowego
umawianie spotkań Przedstawicieli z Klientem
Wymagania
wykształcenie min. średnie,
dobra dykcja,
wysoka kultura osobista,
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
silna motywacja do osiągania założonych celów,
Oferujemy
umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym (3 miesiące)
atrakcyjny system wynagrodzeń (prowizje za spotkania, otwarcie konta)
pracę stacjonarną w banku w Krakowie przy al. Pokoju
elastyczny czas pracy
doskonałą atmosferę pracy wśród ludzi pełnych zapału i poczucia humoru
szkolenia i profesjonalny system wspierający efektywność pracownika