referent w Czwartym Dziale Obsługi Bezpośredniej

referent w Czwartym Dziale Obsługi Bezpośredniej

Filed under: Pabianice | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177392

Izba Skarbowa w Łodzi

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent

w Czwartym Dziale Obsługi Bezpośredniej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Łodzi

al. Kościuszki 83

90-437 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

Pabianice

Urząd Skarbowy w Pabianicach ul. Zamkowa 26 95-200 Pabianice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Przyjmowanie, rejestrowanie weryfikowanie zeznań i deklaracji podatkowych.

Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu, innymi organami podatkowymi oraz instytucjami w zakresie właściwości komórki.

Prowadzenie niezbędnych ewidencji i rejestrów we właściwości rzeczowej działu.

Opracowywanie sprawozdań i analiz.

Sporządzanie zawiadomień o naruszeniu przepisów prawa podatkowego.

Wprowadzenie do systemu danych z deklaracji podatkowych.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,

- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku dwupiętrowym,

- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

- budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

- budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,

- w budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,

komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,

doświadczenie w pracy w administracji lub pracy biurowej.

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe,

doświadczenie w pracy w administracji lub pracy biurowej min. 6 miesięcy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-09

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa

Al.Kościuszki 83

90-437 Łódź

Kancelaria, pokój nr 1

z dopiskiem: oferta pracy nr 177392 - Pabianice OB-4

Inne informacje:

Inne informacje:

Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:

1. Weryfikacja formalna ofert.

2. Analiza merytoryczna ofert pracy.

3. Sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji.

4. Rozmowa kwalifikacyjna .

Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-320.
« Team Manager
Pracownik magazynowy do kompletacji kwiatów »