inspektor do spraw obsługi wierzytelności
Filed under: Olsztyn | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 178025Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi wierzytelności
w Zespole ds. Inwentaryzacji i Windykacji Należności Budżetowych w Wydziale Finansów KWP w Olsztynie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
--Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10
Miejsce wykonywania pracy:
Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie ewidencji należności i wpłat za pobyt w celu wytrzeźwienia w jednostkach Policji w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji o stanie należności i zaległości;
opracowywanie dokumentacji związanej z odroczeniem, umorzeniem lub rozłożeniem na raty spłaty należności,
prowadzenie korespondencji z dłużnikami i organami egzekucyjnymi w celu udzielenia wyjaśnień w prowadzonych sprawach.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca o charakterze administracyjno - biurowym, praca przy komputerze
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
w budynku brak wind i podjazdów
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo - księgowym.
pozostałe wymagania niezbędne:
poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.).
znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, KPA, i postępowania egzekucyjnego w administracji;
znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych;
komunikatywność, własna inicjatywa, systematyczność, umiejętność interpretacji przepisów prawa, umiejętność pracy w zespole
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne.
doświadczenie w zakresie windykacji należności dochodów budżetowych 2 lata.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), w tym wymagane doświadczenie 1 roku w obszarze finansowo - księgowym.
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (2 lata doświadczenia w windykacji należności dochodów budżetowych);
kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
referencje.
Termin składania dokumentów: 2016-02-26
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-959 Olsztyn
z dopiskiem "oferta na stanowisko - inspektor w w Zespole ds. Inwentaryzacji i Windykacji Należności Budżetowych w Wydziale Finansów - nr ogłoszenia 178025"
Inne informacje:
Inne informacje:
- umowa o pracę w celu zastępstwa;
- oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego);
- oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
- ocena wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów określonych w części ogłoszenia Wymagane dokumenty i oświadczenia. Kompletna oferta obejmuje wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- złożone dokumenty nie będą zwracane;
- kandydaci, którzy pozytywnie przeszli etap analizy formalnej oraz merytorycznej (w zakresie wymogów pożądanych), określonych w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o kolejnym etapie rekrutacji;
proponowane wynagrodzenie :
- mnożnik - 1,000 kwoty bazowej
- dodatek z tytułu wysługi lat.
- publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
- do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne;
- dodatkowe informacje: tel. (0-89) 522-53-84.