Asystent/-ka ds. Administracyjnych
Filed under: Częstochowa | Administracja biurowa
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.Dla naszego Klienta, firmy z terenu Częstochowy, aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Asystent/-ka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Częstochowa
Opis stanowiska:
Prace administracyjno-biurowe;
Koordynacja pracy biura;
Bieżąca obsługa klientów;
Kontakty z Centralą we Włoszech.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie;
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
Min. dobra znajomość języka włoskiego lub / i języka angielskiego;
Dobra obsługa komputera (pakiet MS Office);
Podstawowa znajomość księgowości będzie dodatkowym atutem;
Sumienność, rzetelność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, komunikatywność.
Oferujemy:
Pracę w stabilnej firmie;
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
Pracę na zastępstwo na okres min. 6 miesięcy.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883.