Key Account Manager - conferences
Filed under: Kraków | Marketing, Promocja, PR
Agora jest jedną z największych firm medialnych w Polsce, działającą na polskim rynku od 27 lat. Swoim zasięgiem obejmuje takie obszary jak prasa drukowana i multimedialne wydania cyfrowe, portale i projekty internetowe, radio, kino, telewizja, reklama zewnętrzna, a także wydawanie książek oraz produkcja i dystrybucja filmowa.Obecnie do projektu w sektorze konferencyjnym poszukujemy dynamicznych i kreatywnych osób, mających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, gotowych do podjęcia niestandardowych wyzwań w nowym zespole. Dołącz do nas na stanowisko:
Key Account Manager - conferences
Oferujemy: pracę w kilkuosobowym zespole w strukturach nowo tworzonego działu, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, benefity pracownicze, m.in. kartę sportową i zdrowotną, wynagrodzenie podstawowe oraz system motywacyjny, przyjazną atmosferę pracy, swobodę i autonomię w wykonywaniu obowiązków.
Zatem jeśli: masz doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze klientów B2B, możesz pochwalić się minimum dwuletnim doświadczeniem w branży eventowej (konferencje i szkolenia), potrafisz identyfikować potrzeby klientów i budować partnerskie, długotrwałe relacje, odnajdujesz się w pracy, która wymaga od Ciebie samodzielności i kreatywności, jesteś osobą dobrze zorganizowaną i nastawioną na cel.
I widzisz się w pracy, gdzie do Twoich zadań należeć będzie: pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji, monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie konkurencji, budowanie indywidualnej strategii sprzedażowej, współtworzenie kampanii reklamowych i marketingowych, to znaczy, że idealnie pasujesz do naszego zespołu - zostaw nam swoje CV, chętnie Cię poznamy.
Dowiedz się o nas więcej:
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.