Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim

Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim

Filed under: Łódź | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta

Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.
Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant/ka ds. telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim

Miejsce pracy: Łódź,
Nr ref.: CC/WĘG/0316

Obowiązki:
- kontakt z klientem za pośrednictwem: e-mail, SMS, czat,
- po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwy również kontakt telefoniczny z klientem,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania:
- znajomość języka węgierskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,
- komunikatywność, otwartość, chęć do pracy w międzynarodowym środowisku,
- dyspozycyjność,
- umiejętność obsługi komputera,
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- satysfakcjonujące wynagrodzenie,
- możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia,
- pakiet atrakcyjnych szkoleń,
- oferta pracy tymczasowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza internetowego.
Agencja Pracy Tymczasowej Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)

Agencja Zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)
« Praca w gastronomii
Disputes Team Leader with Italian »