starszy referent do spraw egzekucji administracyjnej

starszy referent do spraw egzekucji administracyjnej

Filed under: Łódź | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177430

Izba Skarbowa w Łodzi

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent

do spraw egzekucji administracyjnej

w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Łodzi

al. Kościuszki 83

90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna ul. Wróblewskiego 10 93-578 Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

wprowadzanie tytułów wykonawczych do podsystemu EGAPOLTAX w związku z obowiązkiem prowadzenia ich ewidencji w formie elektronicznej oraz w celu umożliwienia rejestrowania czynności zaistniałych w toku prowadzonych postępowań egzekucyjnych,

przygotowywanie projektów pism przekazujących zgodnie z właściwością miejscową tytuły wykonawcze oraz inne akta egzekucji administracyjnej,

dokonywanie analizy akt postępowań wszczętych przez inny organ egzekucyjny celem wyeliminowania ryzyka wprowadzenia do podsystemu EGAPOLTAX tytułów wykonawczych z niekompletnymi materiałami źródłowymi lub tytułów wykonawczych zawierających błędne zapisy w zakresie dotychczas podejmowanych czynności egzekucyjnych,

opracowywanie projektów postanowień o nieprzystąpieniu do egzekucji po uprzednim dokonaniu analizy w powyższym zakresie, celem wyeliminowania błędów prowadzenia postępowania egzekucyjnego na podstawie tytułów wykonawczych niespełniających wymogów określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

archiwizowanie spraw zamkniętych, wykonywanie czynności związanych z obsługą biurową referatu.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno - biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,

- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),

- praca pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w budynku parterowym,

- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

- budynek nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej-brak podjazdów dla wózków inwalidzkich, brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,

komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe ( prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub inne),

doświadczenie w administracji podatkowej,

wiedza dotycząca procedur wewnętrznych i funkcjonowania całej organizacji/urzędu,

znajomość systemy POLTAX i podsystemu EGAPOLTAX.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.

Termin składania dokumentów: 2016-02-09

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa w Łodzi

Al.Kościuszki 83

90-436 Łódź

Kancelaria, pokój nr 1

z dopiskiem: oferta pracy nr 177430

Inne informacje:

Inne informacje:

Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert pracy, sprawdzian wiedzy merytorycznej

i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-147
« Disputes Team Lead with English
Interessantes Jobangebot fuer deutschsprachige Personen in Warschau »