starszy referent do spraw egzekucji administracyjnej
Filed under: Łódź | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177430Izba Skarbowa w Łodzi
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
do spraw egzekucji administracyjnej
w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
Łódź
Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Górna ul. Wróblewskiego 10 93-578 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
wprowadzanie tytułów wykonawczych do podsystemu EGAPOLTAX w związku z obowiązkiem prowadzenia ich ewidencji w formie elektronicznej oraz w celu umożliwienia rejestrowania czynności zaistniałych w toku prowadzonych postępowań egzekucyjnych,
przygotowywanie projektów pism przekazujących zgodnie z właściwością miejscową tytuły wykonawcze oraz inne akta egzekucji administracyjnej,
dokonywanie analizy akt postępowań wszczętych przez inny organ egzekucyjny celem wyeliminowania ryzyka wprowadzenia do podsystemu EGAPOLTAX tytułów wykonawczych z niekompletnymi materiałami źródłowymi lub tytułów wykonawczych zawierających błędne zapisy w zakresie dotychczas podejmowanych czynności egzekucyjnych,
opracowywanie projektów postanowień o nieprzystąpieniu do egzekucji po uprzednim dokonaniu analizy w powyższym zakresie, celem wyeliminowania błędów prowadzenia postępowania egzekucyjnego na podstawie tytułów wykonawczych niespełniających wymogów określonych w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
archiwizowanie spraw zamkniętych, wykonywanie czynności związanych z obsługą biurową referatu.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno - biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),
- praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w budynku parterowym,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- budynek nie jest przystosowany dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej-brak podjazdów dla wózków inwalidzkich, brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe ( prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub inne),
doświadczenie w administracji podatkowej,
wiedza dotycząca procedur wewnętrznych i funkcjonowania całej organizacji/urzędu,
znajomość systemy POLTAX i podsystemu EGAPOLTAX.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.
Termin składania dokumentów: 2016-02-09
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa w Łodzi
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 177430
Inne informacje:
Inne informacje:
Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, analiza merytoryczna ofert pracy, sprawdzian wiedzy merytorycznej
i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-147