starszy referent w Pierwszym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej
Filed under: Łódź | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177762Izba Skarbowa w Łodzi
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent
w Pierwszym Referacie Obsługi Bezpośredniej w Drugim Dziale Obsługi Bezpośredniej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
Łódź
Urząd Skarbowy Łódź-Śródmieście ul. Dowborczyków 9/11 90-019 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
weryfikowanie i rejestrowanie zgłoszeń identyfikacyjnych, aktualizacyjnych i wszelkich dokumentów stanowiących załączniki do składanych zgłoszeń
wprowadzanie do systemów komputerowych danych objętych zgłoszeniami identyfikacyjnymi, aktualizacyjnymi i informacyjnymi oraz otwieranie właściwych obowiązków podatkowych
udzielanie informacji o podatnikach upoważnionym organom i osobom w przypadkach i na zasadach określonych w przepisach prawa
prowadzenie bieżącej wymiany informacji o podatnikach z innymi urzędami skarbowymi i innymi instytucjami oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi urzędu
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-praca w siedzibie urzędu na stanowisku administracyjno - biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
-praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
-narzędzia pracy sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w budynku A1,
-stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
-Urząd zlokalizowany w kompleksie kilku budynków, budynek A- dwupiętrowy, budynek B- jednopiętrowy, budynki A1 i C- parterowe
-żaden z budynków nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
-na parterze budynku A znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej w obszarze prawa podatkowego
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej
komunikatywność
Wymagania dodatkowe
umiejętność obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje, SeRCe, CEIDG, ePUAP
wykształcenie wyższe
2 lata doświadczenia zawodowego w administracji skarbowej w obszarze prawa podatkowego
biegła obsługa komputera
umiejętność organizacji pracy
umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
umiejętność pracy w zespole
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
Termin składania dokumentów: 2016-02-22
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 177762
Inne informacje:
Inne informacje:
Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-136.