starszy specjalista do spraw analityka ds. budowy i udostępniania usług SZNMT TOPO
Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177592Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista
do spraw analityka ds. budowy i udostępniania usług SZNMT TOPO
Wydziale Budowy i Rozwoju Systemów Informatycznych GUGiK w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Proponowanie założeń realizacyjnych, analitycznych oraz wymagań funkcjonalnych dla systemów, produktów i usług tworzonych zgodnie założeniami i metodami SIG oraz systemów SZNMT, TOPO przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganiami.
Opracowywanie kryteriów jakościowych dla produktów i usług tworzonych w systemach, produktach i usługach SIG oraz systemów SZNMT, TOPO, w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia weryfikacji przyjętych założeń i wymagań podczas przeglądów jakości.
Udział w pracach analitycznych w projektach POPC, w tym m.in. analiza potrzeb i korzyści interesariuszy, monitorowanie i analiza procesów biznesowych, tworzenie i aktualizacja dokumentacji.
Udział w przygotowaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług w oparciu o Produkty SIG oraz systemach SZNMT, TOPO.
Współpraca z wykonawcami oraz nadzorowanie wykonywanych przez nich zadań w celu prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach rozbudowy systemów, produktów i usług SIG.
Opracowywanie propozycji planu wdrożeniowego produktów projektu CAPAP i nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych produktów projektu.
Współpraca z Biurem Obsługi Projektu w zakresie zarządzania konfiguracją i jakością produktów, komunikacją, ryzykiem.
Udział w opracowaniu modelu utrzymania systemów, produktów i usług SIG oraz wyników realizowanych projektów w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług dla systemów SZNMT, TOPO, w celu zminimalizowania ryzyka zaprzepaszczenia rezultatów projektu.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
- Praca w warunkach narażenia na stres.
- Wyjazdy służbowe.
- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne lub pokrewne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego doświadczenie w analizie wymagań biznesowych oraz projektowaniu rozwiązań informatycznych i/lub doświadczenie z zakresu realizacji projektów informatycznych wykorzystujących środki unijne; min. 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:
Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
Przeszkolenie w zakresie zarządzania wymaganiami
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Znajomość metodologii tworzenia analiz
Znajomość notacji UML
Wiedza z zakresu zarządzania wymaganiami oraz zarządzania zmianą
Znajomość pryncypiów architektury korporacyjnej podmiotów publicznych
Znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych
Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole
Samodzielność, odpowiedzialność
Wymagania dodatkowe
doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu procesów biznesowych w standardzie BPMN
umiejętność opracowywania modelu danych wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami informatycznymi
zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2
doświadczenie w zbieraniu i tworzeniu specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych
znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
wysoka komunikatywność
systematyczność, dokładność
asertywność
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje
Termin składania dokumentów: 2016-02-19
Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
z dopiskiem "Ogłoszenie nr 177592 - starszy specjalista IZ/BRSIG/CAPAP/9"
Inne informacje:
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki - przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.