referent w Drugim Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Obsługi Bezpośredniej
Filed under: Pabianice | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177945Izba Skarbowa w Łodzi
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
w Drugim Samodzielnym Wieloosobowym Stanowisku Pracy Obsługi Bezpośredniej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-437 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
Pabianice
Urząd Skarbowy w Pabianicach ul. Zamkowa 26 95-200 Pabianice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Prowadzenie ewidencji podatników, płatników podatków i płatników składek ubezpieczeniowych.
Przygotowywanie informacji dotyczących zaewidencjonowania podatników w celu przekazania danych do właściwych organów podatkowych.
Wprowadzanie do systemów informatycznych danych z deklaracji, informacji i zeznań podatkowych w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
Gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji.
Współpracowanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, innymi organami podatkowymi oraz instytucjami w zakresie właściwości komórki organizacyjnej.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku dwupiętrowym,
- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
- w budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów podatkowych i ordynacji podatkowej,
komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.
Wymagania dodatkowe
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w pracy w administracji skarbowej w obszarze prawa podatkowego min. 6 miesięcy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów.
Termin składania dokumentów: 2016-02-23
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa
Al.Kościuszki 83
90-437 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 177945 - Pabianice OB-2
Inne informacje:
Inne informacje:
Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji:
1. Weryfikacja formalna ofert.
2. Analiza merytoryczna ofert pracy.
3. Sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji.
4. Rozmowa kwalifikacyjna .
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-320.