referent do spraw postępowań egzekucyjnych

referent do spraw postępowań egzekucyjnych

Filed under: Olsztyn | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177735

Izba Skarbowa w Olsztynie

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent

do spraw postępowań egzekucyjnych

w Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Olsztynie

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Olsztynie

Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A

10-950 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

Olsztyn

Urząd Skarbowy w Olsztynie Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59 10-950 Olsztyn

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

prowadzenie postępowań egzekucyjnych poprzez ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie informacji zawartych w systemach informatycznych Urzędu, uzyskiwanie informacji od zobowiązanego w wyniku zapytań i kontroli, uzyskiwanie informacji z innych instytucji, dokonywanie zajęcia składników majątku zobowiązanych w celu wyegzekwowania należności pieniężnych;

przygotowywanie służb poborcom skarbowym oraz ich merytoryczne rozliczenie i wprowadzanie czynności wykonanych w służbie przez poborcę do podsystemu Egapoltax;

odprowadzanie uzyskanych w postępowaniu egzekucyjnym kwot, w tym przekazywanie kwot wierzycielom na rachunki bankowe, zwroty uzyskanych kwot zobowiązanym i dłużnikom zajętej wierzytelności, przekazywanie kwot z tytułu opłaty komorniczej i kosztów egzekucyjnych na rachunki bankowe organu egzekucyjnego;

rozpatrywanie wniosków i środków zaskarżenia wpływających w związku z prowadzonymi postępowaniami egzekucyjnymi poprzez przygotowanie projektów pism, wezwań i rozstrzygnięć, przygotowywanie projektów odpowiedzi na zażalenia, skargi i inne pisma oraz rozstrzygnięć wydawanych z urzędu w prowadzonych sprawach.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- narzędzia i materiały pracy komputer, urządzenia biurowe,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

- brak barier architektonicznych: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej i postępowania administracyjnego,

komunikatywność,

wnikliwość i rzetelność

odporność na stres

Wymagania dodatkowe

przeszkolenie w zakresie obsługi progaramu Egapoltax

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe w administracji,

kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi programu Egapoltax

Termin składania dokumentów: 2016-02-17

Miejsce składania dokumentów:

Oferty pracy należy przesyłać na adres:

Izba Skarbowa w Olsztynie

Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A

10-950 Olsztyn

lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem Oferta pracy US Olsztyn EA-2

Inne informacje:

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).

Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254116
« MONTER URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI
Opiekun Klienta Instytucjonalnego (administracja rządowa, urzędy) - Kielce »