referent do spraw postępowań egzekucyjnych
Filed under: Olsztyn | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177735Izba Skarbowa w Olsztynie
Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
referent
do spraw postępowań egzekucyjnych
w Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej w Urzędzie Skarbowym w Olsztynie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
Miejsce wykonywania pracy:
Olsztyn
Urząd Skarbowy w Olsztynie Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59 10-950 Olsztyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
prowadzenie postępowań egzekucyjnych poprzez ustalanie majątku zobowiązanych na podstawie informacji zawartych w systemach informatycznych Urzędu, uzyskiwanie informacji od zobowiązanego w wyniku zapytań i kontroli, uzyskiwanie informacji z innych instytucji, dokonywanie zajęcia składników majątku zobowiązanych w celu wyegzekwowania należności pieniężnych;
przygotowywanie służb poborcom skarbowym oraz ich merytoryczne rozliczenie i wprowadzanie czynności wykonanych w służbie przez poborcę do podsystemu Egapoltax;
odprowadzanie uzyskanych w postępowaniu egzekucyjnym kwot, w tym przekazywanie kwot wierzycielom na rachunki bankowe, zwroty uzyskanych kwot zobowiązanym i dłużnikom zajętej wierzytelności, przekazywanie kwot z tytułu opłaty komorniczej i kosztów egzekucyjnych na rachunki bankowe organu egzekucyjnego;
rozpatrywanie wniosków i środków zaskarżenia wpływających w związku z prowadzonymi postępowaniami egzekucyjnymi poprzez przygotowanie projektów pism, wezwań i rozstrzygnięć, przygotowywanie projektów odpowiedzi na zażalenia, skargi i inne pisma oraz rozstrzygnięć wydawanych z urzędu w prowadzonych sprawach.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca w siedzibie Urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- narzędzia i materiały pracy komputer, urządzenia biurowe,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- brak barier architektonicznych: możliwość poruszania się po budynku, zainstalowana winda, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 5 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów dotyczących egzekucji administracyjnej i postępowania administracyjnego,
komunikatywność,
wnikliwość i rzetelność
odporność na stres
Wymagania dodatkowe
przeszkolenie w zakresie obsługi progaramu Egapoltax
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe w administracji,
kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi programu Egapoltax
Termin składania dokumentów: 2016-02-17
Miejsce składania dokumentów:
Oferty pracy należy przesyłać na adres:
Izba Skarbowa w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem Oferta pracy US Olsztyn EA-2
Inne informacje:
Inne informacje:
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).
Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:
http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254116