Konsultant ds. Obsługi Klienta

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta-Call Center

Obecnie do naszego teamu poszukujemy kandydata na stanowisko:

Oferujemy:

elastyczne warunki współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie lub kontrakt),
bardzo dobre warunki finansowe (stała podstawa oraz liczne premie i bonusy),
bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowaną ścieżkę kariery,
komfortowe biuro ze strefą wypoczynku, pyszną kawą i świetnymi ludźmi,
wsparcie kompetentnego i wyrozumiałego przełożonego,
system pracy oparty o work-life balance,
liczne szkolenia, konkursy i eventy firmowe.


Oczekujemy:

wykształcenia wyższego,
minimum rocznego doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży/obsługi klienta/call center,
łatwości wykorzystywania nowych technologii w codziennej pracy,
kreatywności i innowacyjności w codziennych zadaniach,
optymizmu i otwartości na ludzi i wyzwania,
pozytywnej energii, którą wniesiesz do naszego zespołu.


Zakres obowiązków:

obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami firmy,
sprzedaż i dosprzedaż produktów (finansowe, ochronne i majątkowe) zgodnie z przeprowadzoną analizą potrzeb klienta,
cykliczny kontakt z klientem w ramach obsługi posprzedażowej,
realizacja założonych KPIs.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta, daj nam o tym znać przesyłając swoje CV.
Być może będzie to początek ciekawej przygody...
« księgowy w Pierwszym Samodzielnym Referacie Rachunkowości w Urzędzie Skarbowym Poznań-Wilda
Młodszy/ Starszy Księgowy w dziale O2C z j. holenderskim »