HR and Administration Specialist
Filed under: Gliwice | Obsługa klienta-Call Center
Obecnie dla jednego z naszych Klientów- międzynarodowej firmy logistycznej zlokalizowanej w Gliwicach- poszukujemy zaangażowanej, otwartej osoby na stanowisko: HR& Administration Specialist.Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłe wsparcie Działu HR z centrali firmy zagranicą w zakresie administracji personalnej, bieżących kwestii związanych z zatrudnieniem pracowników. HR& Administration Specialist będzie również odpowiedzialny za organizację pracy biura, obieg dokumentów, rozliczenia podróży służbowych pracowników, organizację kalendarza spotkań oraz inne kwestie związane z codziennym funkcjonowaniem firmy.
Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe, co najmniej 2- letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego. Wymogiem kluczowym jest również bardzo dobra znajomość polskich przepisów prawa pracy, bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność ustalania priorytetów, samodzielność oraz bardzo dobra obsługa programów MS Office.
Nasz Klient oferuje ciekawą, stabilną prace w międzynarodowej organizacji oraz możliwość rozwoju w obszarze HR. Wynagrodzenie na tym stanowisku kształtuje się na poziomie: 3 000- 4 500 PLN brutto (w zależności od doświadczenia kandydata).
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie cv w języku angielskim.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.