starszy referent do spraw prowadzenia egzekucji administracyjnej

starszy referent do spraw prowadzenia egzekucji administracyjnej

Filed under: Łódź | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177632

Izba Skarbowa w Łodzi

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent

do spraw prowadzenia egzekucji administracyjnej

w Dziale Egzekucji Administracyjnej

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Łodzi

al. Kościuszki 83

90-436 Łódź

Miejsce wykonywania pracy:

Łódź

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

podejmowanie czynności egzekucyjnych zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w postępowaniu egzekucyjnym i zabezpieczającym

pozyskiwanie, gromadzenie, analizowanie, weryfikacja (pośrednia i bezpośrednia) informacji o mieniu dłużników w celu opracowania strategii skutecznego prowadzenia postępowania egzekucyjnego lub zabezpieczającego

rejestrowanie i dystrybucja korespondencji Działu

księgowanie i ewidencjonowanie sum uzyskanych w toku postępowania egzekucyjnego lub wpłaconych przez zobowiązanych do wierzyciela, aktualizowanie stanu zadłużenia w systemie

wprowadzanie do systemu EGAPOLTAX zdarzeń odnoszących się do realizowanego tytułu wykonawczego lub zarządzenia zabezpieczenia

opracowanie projektów postanowień wydawanych w postępowaniu egzekucyjnym i zabezpieczającym

rejestrowanie tytułów wykonawczych

przyjmowanie i obsługa interesantów

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu oraz praca w terenie,

- praca na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,

- narzędzia pracy sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.),

- stanowisko oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,

- stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzypiętrowym,

- budynek wyposażony w windę, na każdej kondygnacji budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów ustaw: o postępowaniu egzekucyjnym w administracji i KPA

komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji

6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe

podstawowa wiedza z zakresu obsługi programu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydatek/kandydatów

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin składania dokumentów: 2016-02-15

Miejsce składania dokumentów:

Izba Skarbowa w Łodzi

al. Kościuszki 83

90-436 Łódź

Kancelaria, pokój nr 1

z dopiskiem: oferta pracy nr 177632

Inne informacje:

Inne informacje:

Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.

Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikację formalną ofert pracy, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.

Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334.
« Pracownik działu finansowego - Obsługa Płatności
Konsultant ds. treści internetowych - j. niemiecki »