Business Line Specialist / Manager - usługi serwisowe
Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie
1872689716Dla naszego Klienta, dużej, wiodącej Firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania Teleinformatyczne, szukamy osoby na stanowisko:
Business Line Specialist / Manager - usługi serwisowe
Realizowane zadania:
* Sprzedaż usług serwisowych
* Obsługa wycen, informacji o usługach dla handlowców i klientów
* Przygotowanie, dystrybucja i utrzymanie kalkulatorów usług
* Nadzór nad przedłużaniem umów serwisowych
* Wycena usług i negocjacje handlowe.
* Zarządzanie Rozwojem Usług, Tworzenie modeli usługowych: usługa, opis, metodologia sprzedaży
* Analiza potrzeb rynku, analiza oferty dostawców
* Raportowanie z wykonanych prac, czynności w systemie CRM
Wymagania:
* Co najmniej czteroletnie doświadczenie - poparte sukcesami - w prowadzeniu samodzielnej sprzedaży usług serwisowych
* Wykształcenie wyższe, lub odpowiadające mu doświadczenie zawodowe.
* Umiejętność budowania relacji z kluczowym klientem na szczeblu zarządczym.
* Doświadczenie we współpracy z dep. Handlowym w zakresie negocjacji handlowych oraz obsługi klientów
* Kilkuletnie doświadczenie w długofalowej współpracy z kluczowymi klientami w zakresie sprzedaży usług serwisowych
* Umiejętność przeprowadzania szkoleń (dla działu handlowego)
* Doświadczenie w wycenie usług serwisowych oraz w ocenie ryzyka i kosztów bezpośrednich
* Wiedza z zakresu rozwiązań teleinformatycznych - preferowana wiedza z zakresu:
* oferowania kompleksowych usług IT/Telco, szczególnie usług zarządzania infrastrukturą i zasobami IT (w tym także w modelu outsource'ingu)
* Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
* Samodzielność i nastawienie na cel
Oferujemy:
* Umowę o pracę
* Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy
* Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel komórkowy)