Business Line Specialist / Manager - usługi serwisowe

Business Line Specialist / Manager - usługi serwisowe

Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie

1872689716



Dla naszego Klienta, dużej, wiodącej Firmy dostarczającej innowacyjne rozwiązania Teleinformatyczne, szukamy osoby na stanowisko:

Business Line Specialist / Manager - usługi serwisowe





  Realizowane zadania:

* Sprzedaż usług serwisowych

* Obsługa wycen, informacji o usługach dla handlowców i klientów

* Przygotowanie, dystrybucja i utrzymanie kalkulatorów usług

* Nadzór nad przedłużaniem umów serwisowych

* Wycena usług i negocjacje handlowe.

* Zarządzanie Rozwojem Usług, Tworzenie modeli usługowych: usługa, opis, metodologia sprzedaży

* Analiza potrzeb rynku, analiza oferty dostawców

* Raportowanie z wykonanych prac, czynności w systemie CRM



  Wymagania:

* Co najmniej czteroletnie doświadczenie - poparte sukcesami - w prowadzeniu samodzielnej sprzedaży usług serwisowych

* Wykształcenie wyższe, lub odpowiadające mu doświadczenie zawodowe.

* Umiejętność budowania relacji z kluczowym klientem na szczeblu zarządczym.

* Doświadczenie we współpracy z dep. Handlowym w zakresie negocjacji handlowych oraz obsługi klientów

* Kilkuletnie doświadczenie w długofalowej współpracy z kluczowymi klientami w zakresie sprzedaży usług serwisowych

* Umiejętność przeprowadzania szkoleń (dla działu handlowego)

* Doświadczenie w wycenie usług serwisowych oraz w ocenie ryzyka i kosztów bezpośrednich

* Wiedza z zakresu rozwiązań teleinformatycznych - preferowana wiedza z zakresu:

* oferowania kompleksowych usług IT/Telco, szczególnie usług zarządzania infrastrukturą i zasobami IT (w tym także w modelu outsource'ingu)

* Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację

* Samodzielność i nastawienie na cel



  Oferujemy:

* Umowę o pracę

* Wynagrodzenie stałe + atrakcyjny system premiowy

* Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, tel komórkowy)



 
« Elektryk z j. niem.
Kucharz »