Specjalista ds. obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi Klienta

Filed under: Gdynia | Informatyka - Programowanie

Personia jest firmą rekrutacyjno-szkoleniową, działającą na rynku od 2008 roku. Naszą domeną są rekrutacje prowadzone dla naszych Klientów z różnych branż. Specjalizujemy się w procesach rekrutacyjnych, prowadzonych także w formie Direct&ExecutiveSearch. Ponadto szkolimy w zakresie profesjonalnej obsługi Klienta, technik sprzedaży, rozwoju kompetencji menedżerskich i osobistych. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: 61/2015
Cel stanowiska: pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów.
Zakres obowiązków:
Obsługa skrzynki mailowej, odbieranie telefonów (wyłączając cold calling)
Pozyskiwanie nowych Klientów, ich obsługa, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji
Odpowiadanie na zapytania ofertowe skierowane przez potencjalnych Klientów
Prezentowanie dostępnych usług firmy oraz przygotowywanie ofert
Promowanie oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze Klienta
Umiejętność pracy w grupie
Znajomość w dziedzinie programowania i grafiki na co najmniej podstawowym poziomie
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków jako dodatkowy atut)

Oferujemy:
Pracę w miłej atmosferze
Stabilne warunki zatrudnienia
Niezbędne narzędzia pracy
Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowo prowizję uzależnioną od osiągniętych wyników
Pracę w trybie stacjonarnym (w biurze lub zdalnie)

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o załączenie swojego CV wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do przedstawienia również innej oferty niż w ogłoszeniu, a Państwa dane osobowe w celach wyłącznie rekrutacyjnych mogą być przedstawiane pracodawcom.
« Główna Księgowa/Główny Księgowy (nr ref. S/106/16)
Product Manager »