Konsultant ds. wsparcia IT z czeskim

Konsultant ds. wsparcia IT z czeskim

Filed under: Łódź | Obsługa klienta - Call Center

Opis stanowiska:
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia w branży IT? Nie masz jeszcze doświadczenia?"Jest duża liczba pracowników, która, przychodząc do nas, nie miała szerokiej wiedzy informatycznej. My jednak dajemy szansę ludziom, którzy bez odpowiedniego wykształcenia pragną w tej branży pracować. Dlatego też uczymy wszystkiego od podstaw tak, że teraz Ci pracownicy rozwiązują bardzo zaawansowane problemy."Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta I linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz czeskim.Do obowiązków na tym stanowisku należy: zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla kontaktujących się klientów poprzez mail oraz telefon, rozwiązywanie problemów dotyczących generowania haseł, tworzenia grupowych kont, weryfikacji kont, Windows, MS Office, rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu, kontakt z ekspertami w celu rozwiązania problemów, przyporządkowywanie nierozwiązanych przypadków do II linii wsparcia.

Wymagania:
płynna znajomość języka czeskiego, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, chęć do pracy i zaangażowanie, znajomość pakietu MS Office, gotowość do pracy w systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli 6-23)

Oferujemy:
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, międzynarodowe środowisko, praca z językami obcymi, możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT oraz wsparcia klienta, pakiet szkoleń wstępnych, bardzo atrakcyjne benefity (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learningowe, dofinansowanie do soczewek/okularów, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna oraz świeże owoce raz w tygodniu).
« Doradca klienta biznesowego
Senior Internal Auditor »