Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

Filed under: Poznań | Logistyka - Spedycja - Dystrybucja

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Logistyki

Opis stanowiska:

definiowanie warunków cenowych w sap
obsługa reklamacji jakościowych, logistycznych
monitorowanie procesów u operatora logistycznego KPI
sporządzanie raportów w systemie sap (próbki, wspierające monitorowanie zapasu towarów, inne).
tworzenie zamówień Purchse Orders w sap
obsługa certyfikatów (RoHs, IMDS, PPAP, REACH)
administracja systemu do zarządzania paletami

Wymagania:

wykształcenia wyższego
doświadczenie w obsłudze klienta/logistyce
znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
znajomości obsługi komputera, w tym szczególnie pakietu MS Office
samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej
zaangażowania w wykonywaną pracę
znajomość systemu SAP, moduł Sprzedaż i Dystrybucja będzie dodatkowym atutem
Jeśli do swoich obowiązków podchodzisz odpowiedzialnie i z zaangażowaniem, to ta oferta jest dla Ciebie!
Oferujemy:

umowę o pracę tymczasową
przewidywany czas pracy ok rok
godziny pracy 8-16

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na to stanowisko, proszone są o przesłanie aplikacji na adres [Apply online].

Informujemy, iż niniejsza oferta jest ofertą pracy tymczasowej.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 5088.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) informuję, iż: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Progres Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Gdańsku (80-309), al. Grunwaldzka 411, zwana dalej Spółką, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji, posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.
« Szef Zespołu Aplikacji i Baz Danych
Elektromechanik »