Manager ds. Sprzedaży na rynek azjatycki

Manager ds. Sprzedaży na rynek azjatycki

Filed under: Przeworsk | Sprzedaż

Manager ds. Sprzedaży na rynek azjatycki

Numer referencyjny: MSA/05/2016

Miejsce pracy: Przeworsk

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dlaczego warto u nas pracować?

Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:

Główne zadania:
Sprzedaż produktów z sektora pasażerskiego
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z Klientami z obszaru Asia-Pacific
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów w zakresie zamówień, reklamacji oraz dostaw
Analizowanie rynku i konkurencji
Nadzór nad właściwą i prawidłową realizacją kontraktów
Przygotowywanie planów strategii i budżetów
Prowadzenie rozmów handlowych
Ścisła współpraca z innymi działami (R&D, produkcja, jakość, logistyka)

Bądź na TAK jeśli:

Wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane: handel zagraniczny, marketing, ekonomia lub pokrewne)
Wiedza techniczna będzie dodatkowym atutem
Biegła znajomość j. angielskiego (C1/C2) - wymóg konieczny
Znajomość innych j. obcych na poziomie min. B2 będzie dodatkowym atutem
Doświadczenie na stanowisku związanym z handlem zagranicznym - wymóg konieczny
Dyspozycyjność do częstych, zagranicznych podróży służbowych
Praktyczna znajomość obsługi komputera (w tym Internet i pakiet MS Office)
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Umiejętności negocjacyjne
Elastyczność i wnikliwość

Czego z nami doświadczysz:

Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u Klienta
Zadaniowy czas pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + premie roczne
Laptop
Telefon
Samochód służbowy (również do celów prywatnych)
Wsparcie w relokacji w początkowym okresie zatrudnienia
Liczne szkolenia (w tym gruntowne wdrożeniowe)
Dodatkowe benefity (m.in.: prywatna opieka medyczna, karty żywieniowe, dofinansowanie wakacji, szkolenia i kursy językowe, karta paliwowa, itp.)
Pracę w przyjaznym, zgranym, międzynarodowym zespole
Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Zatrudnienie w prestiżowej firmie

OFERTA DOTYCZY PRACY STAŁEJ

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w j. angielskim klikając w przycisk APLIKUJ

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.
« asystent/ka działu zakupów ze znajomością języka niemieckiego
Pracownik pomocniczy w markecie - Warszawa Wawer »