Administrator
Filed under: Poznań | Finanse, Księgowość, Bankowość
ADMINISTRATORBiuro Operacji w Poznaniu/Zespół Kredytów Hipotecznych Sekcja Monitoringu Zobowiązań i Zabezpieczeń
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref. POD/012/02/2016
Główne zadania: zapewnienie kompletności i prawidłowości rejestracji przyjętych zabezpieczeń i zobowiązań umownych dotyczących umów kredytowych w odpowiednich aplikacjach oraz kontrola jakości wprowadzonych danych monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań umownych przez kredytobiorców, w tym warunków wynikających z ustanowienia zabezpieczeń wierzytelności Banku realizacja działań związanych ze zlecaniem kontroli po zakończeniu inwestycji rejestracja w odpowiednich aplikacjach zobowiązań wynikających z zawartych umów kredytowych oraz aneksów do umów monitorowanie i zmiana marży wynikająca z realizacji warunków umowy w zakresie zobowiązań pozafinansowych z restrykcją marżową monitorowanie wartości zabezpieczeń innych niż hipoteczne administracyjna obsługa wierzytelności zwrotnie przekazanych przez CRW, w tym warunków umów restrukturyzacyjnych uzupełnianie danych o nieruchomościach w odpowiedniej aplikacji rejestracja danych na podstawie aneksów do umów kredytowych przygotowywanie dokumentów stanowiących podstawę ustanowienia zabezpieczeń wierzytelności Banku przygotowywanie wypowiedzeń umów kredytowych z przyczyn pozafinansowych przygotowywanie oraz przekazywanie kredytów do windykacji lub restrukturyzacji z przyczyn pozafinansowych współpraca z CKD w zakresie wyjaśnień dotyczących reklamacji inicjowanie, opiniowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających wzrost efektywności działania Sekcji weryfikacja danych do sprawozdawczości w zakresie działania Sekcji prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie działania Sekcji przekazywanie dokumentacji kredytowej zgodnie z obowiązującym sposobem archiwizacji dokumentacji Banku przygotowywanie informacji oraz danych niezbędnych do zaświadczeń i odpowiedzi na zapytania instytucji zewnętrznych uczestniczenie we wdrażaniu nowych rozwiązań organizacyjnych, informatycznych i technologicznych w zakresie realizowanych zadań wykonywanie zadań związanych z identyfikowaniem, monitorowaniem, pomiarem i ograniczaniem ryzyka operacyjnego w zakresie realizowanych zadań
Oczekujemy: wykształcenia wyższego lub średniego (preferowany kierunek: bankowość, ekonomia) minimum 3-letniego doświadczenia w bankowości znajomości zagadnień merytorycznych związanych z kredytami hipotecznymi doświadczenia w administrowaniu produktami kredytowymi podstawowej znajomości obowiązujących norm prawnych, wytycznych dotyczących powierzonego zakresu zadań dobrej organizacji pracy otwartości na zmiany, kreatywności, komunikatywności i odporności na stres dokładności, terminowości, dyspozycyjności dobrej znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office
Oferujemy: umowę o pracę atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny konkurencyjne wynagrodzenie profesjonalny system szkoleń
Zgłoszenia (CV i list motywacyjny) prosimy wysyłać na adres z dopiskiem w temacie wiadomości POD/012/02/2016.
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami.).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.