Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Filed under: Poznań | Obsługa klienta - Call Center

Jeśli nie chcesz pracować w Call Center, ale potrafisz prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami i pozytywnie zaprezentować produkt - zapraszamy Cię do pracy w naszej firmie. U nas nie będziesz anonimowym pracownikiem wykręcającym codziennie setki numerów.
Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu specjalistów ds. marketingu telefonicznego.
Oferujemy:
- możliwość aktywnego uczestnictwa w rozwoju naszej firmy ( szukamy osób mających własne pomysły, angażujących się w pracę i wyrażających swoją opinię)
- wysoką podstawę (11 zł/h netto) i premie sprzedażowe
- pracę w młodym zgranym zespole
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- pracę w biurze w centrum Poznania (bardzo dogodny dojazd)

Zadania:
- telefoniczna prezentacja produktów firmy klientom biznesowym i instytucjonalnym
- budowa długofalowych relacji z klientami
- przygotowywanie ofert handlowych
- aktywny udział w kształtowaniu polityki działu
Wymagania:
- doświadczenie w telefonicznym kontakcie z klientem
- gotowość do nauki
- łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów, umiejętność aktywnego słuchania i prowadzenia rozmowy
- samodzielność
- umiejętności sprzedażowe
- poczucia humoru i komunikatywność
« Programista C# / .NET - oraz Progress ABL
Główny Księgowy / Księgowa z j. angielskim »