starszy referent do spraw wierzycielskich

starszy referent do spraw wierzycielskich

Filed under: Elbląg | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177678

Izba Skarbowa w Olsztynie

Dyrektor
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent

do spraw wierzycielskich

w Pierwszym Samodzielnym Referacie Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym w Elblągu

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Izba Skarbowa w Olsztynie

Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A

10-950 Olsztyn

Miejsce wykonywania pracy:

Elbląg

Urząd Skarbowy w Elblągu ul. Adama Mickiewicza 43 82-300 Elbląg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego, w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących, wystawianie i doręczanie upomnień, a także wystawianie i przekazywanie do organów egzekucyjnych tytułów wykonawczych i wniosków egzekucyjnych oraz zarządzeń zabezpieczenia oraz poszukiwanie majątku zobowiązanego w celu ochrony interesów wierzyciela

wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego, w tym w egzekucji sądowej po zbiegu egzekucji oraz składanie wniosków o dokonanie wpisu w rejestrze dłużników niewypłacalnych w Krajowym Rejestrze Sądowym w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych, oraz ochrony interesów wierzyciela;

dokonywanie oceny i analizy ryzyka zagrożenia przedawnienia zobowiązań podatkowych oraz prowadzenie czynności związanych z wygaśnięciem zobowiązań w celu likwidacji zaległości oraz ochrony interesów wierzyciela;

inicjowanie udziału w postępowaniach: wieczystoksięgowych, w tym występowanie o wpis hipoteki przymusowej; upadłościowym i naprawczym, w tym występowanie z wnioskiem o ogłoszenie upadłości; dotyczących orzeczenia zakazu prowadzenia działalności gospodarczej oraz o uznanie za bezskuteczną czynności prawnej dłużnika dokonanej z pokrzywdzeniem wierzycieli w celu zabezpieczenia wykonania

prowadzenie postępowań w zakresie odpowiedzialności osób trzecich za zaległości podatkowe oraz nadania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności, wstrzymania wykonania decyzji w celu wskazania osób odpowiadających z podatnikiem bądź płatnikiem za zaległości podatkowe, umożliwienia wykonania przyszłych należności, ochrony interesów wierzyciela oraz zabezpieczenia wykonania zobowiązania

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym,

- praca związana z obsługą klientów zewnętrznych i wewnętrznych,

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,

- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- narzędzia i materiały pracy komputer i urządzenia biurowe,

- bariery architektoniczne: budynek dwupiętrowy bez windy, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, na parterze znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowanie dla osób niepełnosprawnych,

- stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku,

- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz prawa upadłościowego;

komunikatywność.

Wymagania dodatkowe

wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne lub inne wyższe uzupełnione studiami podyplomowymi kierunkowymi;

przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych: Poltax, Poltax2B;

ponad 6 miesięcy doświadczenia w dochodzeniu wierzytelności publicznoprawnych lub cywilnoprawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych: Poltax, Poltax2B,

kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w dochodzeniu wierzytelności publicznoprawnych lub cywilnoprawnych.

Termin składania dokumentów: 2016-02-17

Miejsce składania dokumentów:

Oferty pracy należy przesyłać na adres:

Izba Skarbowa w Olsztynie

Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59 A

10-950 Olsztyn

lub składać do kancelarii Izby Skarbowej w Olsztynie - z dopiskiem Oferta pracy SW-1 US Elbląg

Inne informacje:

Inne informacje:

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wynikająca z datownika Izby).

Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie, miejscu oraz metodach i technikach postępowania selekcyjnego.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Życiorys, list motywacyjny powinny zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Skarbowej, które są dostępne na stronie BIP pod adresem:

http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl/pl/izba-skarbowa-w-olsztynie/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 89 5254237
« Specjalista ds. sprzedaży i marketingu online w języku rosyjskim
Developer Front-End'u »