Specjalista ds.zarządzania zamówieniami z j. czeskim

Specjalista ds.zarządzania zamówieniami z j. czeskim

Filed under: Warszawa | Obsługa klienta - Call Center

Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds.zarządzania zamówieniami z j. czeskimZakres obowiązków: przyjmowanie i realizacja zamówień klientów; pilotowanie procesu zamówień, administracja faktur, korekt cenowych, not korygujących; organizowanie dostaw klientów poprzez współpracującą firmę transportową nadzór nad kwalifikacją towarów uszkodzonych z transportu; koordynacja i realizacja wymian i przecen sprzętu uszkodzonego na zlecenie serwisu praca w systemie SAP.

Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka czeskiego dobra znajomości języka angielskiego, doświadczenie związane z obsługą klienta będzie dodatkowym atutem. dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel), zdolności koordynowania kilku zadań jednocześnie, umiejętności pracy pod presją czasu

Oferujemy:
ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku możliwość pray w niepełnym wymiarze godzin bogaty pakiet benefitów
« Sales Representative
PRZEDSTAWICIEL/KA MEDYCZNY - na województwo DOLNOŚLĄSKIE »