Network Customer Service & Support
Filed under: Kraków | Infolinia-Call Center-Obsługa Klienta
Adecco Poland Sp. z o.o. belongs to Adecco Group - the worlds leading provider of HR solutions, we have a network of 5,100 branches, in over 60 countries and territories around the world. We have been present in Poland since 1994. In 2015, work through Adecco Poland found more than 60 000 people. Adecco Poland Sp. z o.o. is an Employment Agency (Certificate No. 364).Network Customer Service &Support
Ref no.: NCCS/KRK/03/2016
Work place: Kraków
Main responsibilities:
Works for worldwide customers within her/his own teamto solve problems and enhance future products with senior engineer supervision.
Solves reported product and network problems of moderate and high complexity.
Effectively utilizes technical and customer relationship skills as well as databases of existing issues, debugging tools and lab simulations to analyze problems and identify solutions with a high level of customer satisfaction.
Provides systems/product training and identifies improvement opportunities and recommendations in products and processes. Keeps up-to-date with the latest technology products in his area of expertise in order to provide a high quality support in current and future types of support services.
Desired skills:
Bachelor"s or Master's degree in engineering (Computer Science, Electrical Engineering, Telecommunications)
Minimum1 year of related experience involving customer exposure element in Security Technologies with special focus on VPN (VPN, ASA, IOS, IOS-XE) or Firewall technologies (ASA,IPS,NextGen Firewall)
Good technical foundation in networking (CCNA equivalent level or above) is required, ideally CCNP or above
Fluent English
Passion and demonstrated ability to learn and work in a multicultural team environment
Ability to drive to achieve goals with limited supervision
We offer:
from 6months to 2 yearsproject - temporary employment contract wit possibility of extend
Attractive salary
An interesting and challenging workBenefit package (medical care, sports card, group insurance)
Work in a relaxed atmosphere in an international environment
The possibility to develop in Company's structure
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.
Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 19, 00-854 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania".