Konsultant Wsparcia Technicznego (nr ref. NBCR/KG/09/2015/Q/KWT)
Filed under: Wrocław | Internet - E-Commerce
NBCR Sp. z o.o. to firma o ugruntowanej pozycji na rynku specjalizująca się w rekrutacji specjalistów z branży IT. Jeśli lubisz się rozwijać tak jak my, zapraszamy do kontaktu. Od kilkunastu lat pomagamy naszym Klientom w dostarczaniu wysoko wykwalifikowanej kadry specjalistów dzięki czemu Oni mogą stabilnie działać i się rozwijać, a my im towarzyszyć jako rzetelny partner.Miejsce pracy: Wrocław
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne, np. informatyka)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku zw. z konsultingiem/wdrożeniami/serwisem (min. 2 lata)
- Doświadczenie w prowadzeniu kontaktów biznesowych z Klientem
- Zrozumienie procesów biznesowych w obszarze logistyki, dystrybucji, zakupów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Kreatywne i konkretne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność sprawnej komunikacji, łatwość wyrażania myśli, otwartość
- Odpowiedzialne, rzetelne i dokładne realizowanie powierzonych zadań
- Umiejętność pracy w grupie/zespole
Pożądane:
- Znajomość systemów klasy ERP, CRM oraz zapytań bazodanowych SQL
- Znajomość systemów operacyjnych Linux, Unix
- Doświadczenie programistyczne
Obowiązki:
Jeśli chcesz:
- rozwijać się razem z Firmą
- współtworzyć najnowocześniejsze rozwiązania na rynku
- wykonywać ciekawą pracę łączącą w sobie elementy techniczne z biznesem
- pracować w przyjaznej i rodzinnej atmosferze oraz
Jeśli masz dość bycia małym trybikiem w wielkiej korporacyjnej maszynie nie wahaj się - wyślij do nas swoje Cv. Mamy atrakcyjne miejsce pracy dla Ciebie!
KONSULTANT WSPARCIA TECHNICZNEGO
Zakres obowiązków:
- IT suport w zakresie obsługi Klientów i procesów zw. z aplikacjami biznesowymi (ERP)
- Wsparcie konsultanckie międzynarodowych Klientów Firmy (w języku angielskim)
- Telefoniczny help desk w zakresie funkcjonowania oferowanych systemów informatycznych
- Przyjmowanie zgłoszeń, rozwiązywanie problemów (II i III linia wsparcia)
- Codzienna kontrola prawidłowości funkcjonowania i bezpieczeństwa systemów
- Współpraca z działami Firmy (gł. działem programistycznym)
- Udział w poprawie funkcjonalności oferowanych usług i produktów
- Utrzymywanie profesjonalnych i sympatycznych relacji z Klientami
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę na pełen etat
- Elastyczne godziny pracy
- Pracę stacjonarną w przytulnym biurze (bez konieczności wyjazdów do Klientów)
- Pracę w międzynarodowym środowisku i projektach
- Pracę w małych, dobrze skomunikowanych zespołach i rodzinnej atmosferze
- Rozwojową i pełną wyznań pracę w interesujących projektach z pogranicza IT i biznesu
- Stały kontakt z językiem angielskim
- jasno określone możliwości rozwoju zawodowego i awansu
- Możliwość uczestniczenia w kursach dokształcających z jęz. angielskiego na terenie Firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach branżowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalne
- Szeroki pakiet pozapłacowy, m.in.: Multisport, grupowe ubezpieczenie, opieka medyczna, eventy firmowe.