specjalista do spraw uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych żołnierzami rezerwy
Filed under: Sandomierz | Administracja Publiczna
OGŁOSZENIE NR 177378Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu
Komendant
poszukuje kandydatów na stanowisko:
specjalista
do spraw uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych żołnierzami rezerwy
w Wydziale Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu
ul. Puławiaków 12
27-600 Sandomierz
Miejsce wykonywania pracy:
Sandomierz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
planowanie i uzupełnianie potrzeb mobilizacyjnych jednostek wojskowych żołnierzami rezerwy oraz uczestnictwo w nadawaniu przydziałów mobilizacyjnych;
prowadzenie i aktualizacja ewidencji wojskowej żołnierzy rezerwy w systemie informatycznym SPIRALA-ZINT oraz w obowiązującym układzie kartoteki;
sporządzanie bilansu stanu zasobów żołnierzy rezerwy oraz analiz za uzupełniane mobilizacyjnie jednostki wojskowe z wykorzystaniem systemu informatycznego SPIRALA-ZINT;
prowadzenie rotacji na przydziałach mobilizacyjnych żołnierzy rezerwy;
prowadzenie i aktualizacja Indywidualnych Zbiorów Ewidencyjnych (IZE) zgodnie z obowiązującymi przepisami;
wystawianie wezwań imiennych dla żołnierzy rezerwy wytypowanych na przydziały mobilizacyjne z wykorzystaniem systemu informatycznego SPIRALA-ZINT;
powoływanie żołnierzy rezerwy na ćwiczenia wojskowe zgodnie z otrzymanymi wyciągami z planów powołania;
wypisywanie kart mobilizacyjnych i kart powołania żołnierzom rezerwy, którym nadano przydziały mobilizacyjne, z wykorzystaniem systemu informatycznego SPIRALA-ZINT.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Zadania wykonywane są w WKU w Sandomierzu. Możliwe wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestawy komputerowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego pracy na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:
przeszkolenie z obsługi programów komputerowych;
znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP i kodeksu postępowania administracyjnego
Wymagania dodatkowe
przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE
znajomość obsługi programu SPIRALA-ZINT;
umiejętność analitycznego myślenia;
doświadczenie zawodowe powyżej 4 lat pracy w administracji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
życiorys i list motywacyjny
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
kopie dokumentów potwierdzających 1 rok doświadczenia zawodowego pracy na podobnym stanowisku ( np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne z których wynika okres zatrudnienia i zajmowane stanowisko),
kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z obsługi programów komputerowych.
Inne dokumenty i oświadczenia:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ''tajne''
kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych;
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenia zawodowe powyżej 4 lat pracy w administracji.
Termin składania dokumentów: 2016-02-13
Miejsce składania dokumentów:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Sandomierzu
Puławiaków 12
27-600 Sandomierz
Inne informacje:
Inne informacje:
Oferty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie urzędu (liczy się data stempla pocztowego).Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrzone. Na wstępną rozmowę zostaną zaproszeni kandydaci spełniający wymagania formalne. Kandydaci o terminie rozmowy zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty odrzucone, niespełniające wymagań formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 15 832-34-04 wew. 121.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną