starszy specjalista do spraw analityka ds. budowy i udostępniania usług

starszy specjalista do spraw analityka ds. budowy i udostępniania usług

Filed under: Warszawa | Administracja Publiczna

OGŁOSZENIE NR 177497

Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy specjalista

do spraw analityka ds. budowy i udostępniania usług

Wydziale Budowy i Rozwoju SIG w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Pełny etat

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

ul. Wspólna 2

00-926 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

Proponowanie założeń realizacyjnych, analitycznych oraz wymagań funkcjonalnych dla systemów, produktów i usług tworzonych zgodnie założeniami i metodami SIG przy zapewnieniu zgodności z Architekturą SIG oraz z zastosowaniem narzędzi do zarządzania wymaganymi

Opracowywanie kryteriów jakościowych dla produktów i usług tworzonych w systemach, produktach i usługach SIG, w celu wdrożenia procesów zarządzania jakością oraz zapewnienia weryfikacji przyjętych założeń i wymagań podczas przeglądów jakości

Udział w pracach analitycznych, projektowych oraz tworzenie wymagań dla planowanych procesów biznesowych oraz usług SIG w projekcie CAPAP

Udział w przygotowaniu wymagań technicznych, dokumentacji technicznej i analitycznej, na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne w zakresie zadań związanych z budową i udostępnianiem usług w oparciu o Produkty SIG

Współpraca z wykonawcami oraz nadzorowanie wykonywanych przez nich zadań w celu prawidłowej realizacji umów zawartych w ramach rozbudowy systemów, produktów i usług SIG

Opracowywanie propozycji planu wdrożeniowego produktów projektu CAPAP i nadzór nad jego wykonaniem w celu koordynacji procesów wdrażania poszczególnych produktów projektu

Współpraca z Biurem Obsługi Projektu w zakresie zarządzania konfiguracją, jakością produktów tworzonych w ramach projektu CAPAP

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.

- Praca w warunkach narażenia na stres.

- Wyjazdy służbowe.

- Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Obsługa standardowych urządzeń biurowych.

- Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.

- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).

- Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe informatyczne, geoinformatyczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 miesiące doświadczenia zawodowego doświadczenie w analizie wymagań biznesowych oraz projektowaniu rozwiązań informatycznych i/lub doświadczenie z zakresu realizacji projektów informatycznych wykorzystujących środki unijne; min. 1 rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami

Przeszkolenie w zakresie zarządzania wymaganiami

Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Znajomość metodologii tworzenia analiz

Znajomość notacji UML

Wiedza z zakresu zarządzania wymaganiami oraz zarządzania zmianą

Znajomość pryncypiów architektury korporacyjnej podmiotów publicznych

Znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej

Znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych

Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej oraz współpracy w zespole

Samodzielność, odpowiedzialność

Wymagania dodatkowe

doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu procesów biznesowych w standardzie BPMN

umiejętność opracowywania modelu danych wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami informatycznymi

zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2

doświadczenie w zbieraniu i tworzeniu specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych

znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych

wysoka komunikatywność

systematyczność, dokładność

asertywność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

życiorys i list motywacyjny

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Inne dokumenty i oświadczenia:

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

inne kopie dokumentów potwierdzających umiejętności i zdobyte kwalifikacje

Termin składania dokumentów: 2016-02-15

Miejsce składania dokumentów:

Główny Urząd Geodezji i Kartografii

ul. Wspólna 2

00-926 Warszawa

z dopiskiem "Ogłoszenie nr 177497 - starszy specjalista IZ/BRSIG/CAPAP/7"

Inne informacje:

Inne informacje:

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.

Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.

Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).

Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy - po analizie ofert - zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.

Kandydaci i kandydatki niespełniający wymagań formalnych są informowani o odrzuceniu ofert, w miarę możliwości na bieżąco, jednak nie później niż bezpośrednio po opublikowaniu wyniku naboru.

Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki - przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
« doręczyciel w Sandomierzu
Key Account Manager »