Specjalista IT- Service Desk Specialist

Specjalista IT- Service Desk Specialist

Filed under: Kraków | IT

Specjalista IT- Service Desk Specialist 6-26-37448/GP Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Specjalisty IT- Service Desk Specialist

Codzienne zadania:
zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla użytkowników końcowych
korzystanie z systemu ticketowego, wsparcie telefoniczne, chat
zakładanie i resetowanie haseł użytkowników w systemie
rozwiązywanie problemów dotyczących MS Office, przede wszystkim MS Outlook, połączenie internetowe, instalacje software, VPN, rozwiązywanie problemów dotyczących także hardware
zapewnienie profesjonalnej obsługi użytkownika końcowego

WYMAGANIA

biegła znajomość języka angielskiego (obsługa rynku zagranicznego)
min. roczne doświadczenie na stanowisku związane z IT Service Desk- pierwsza linia wsparcia
znajomość ITSM Tools, Windows Operating System 7 oraz Microsoft Office 2013, 365, Active Directory
łatwość nawiązywania kontaktu z ludźmi
umiejętność pracy w zespole
umiejętność szybkiego uczenia się

Mile widziane:
Certyfikat ITIL

KORZYŚCI

jasną ścieżkę rozwoju kariery
możliwość pracy w środowisku międzynarodowym
możliwość uczestnictwa w systemie Benefit (karta Multisport)
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
bonusy finansowe

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
« PRZEDSTAWICIEL/KA MEDYCZNY - na województwo LUBELSKIE
Specjalista ds. Obsługi Klienta (wsparcie techniczne) w języku niemieckim »