Dyrektor sprzedaży – rynki eksportowe - branża produkcyjno-usługowa

Dyrektor sprzedaży – rynki eksportowe - branża produkcyjno-usługowa

Filed under: Gliwice | Sprzedaż

Dyrektor sprzedaży rynki eksportowe - branża produkcyjno-usługowa 7-12-38102/GP Dla naszego Klienta, w związku z dużym potencjałem oraz dynamicznym wzrostem firmy na rynku polskim i zagranicznym poszukujemy pewnych siebie i gotowych do aktywnego przyczyniania się do rozwoju firmy kandydatów na stanowisko Dyrektora sprzedaży rynki eksportowe.

Zakres obowiązków:
kreowanie i nadzorowanie strategii sprzedaży na rynki zagraniczne i lokalne
kompleksowe zarządzanie polityką handlową firmy
strategiczne zarządzanie portfolio produktów, rozwój istniejących i kreowanie nowych
analiza wskaźników sprzedażowych i wprowadzanie działań mających na celu realizację założeń
efektywne zarządzanie działaniami handlowym i customer service (rynek krajowy i rynki zagraniczne; m.in. monitorowanie KPI sprzedażowych i proponowanie odpowiednich działań marketingowych podnoszących sprzedaż, współudział w tworzeniu polityki cenowej, analiza potencjału nowych rynków eksportowych)
podejmowanie działań mających na celu budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy
ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktów i usług
tworzenie budżetu sprzedażowego
raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami do zarządu spółki

WYMAGANIA

wykształcenie wyższe
bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny)
doświadczenie w kreowaniu działań sprzedażowych dedykowanych na rynki zagraniczne (warunek konieczny)
co najmniej 4-lata doświadczenia na stanowisku zarządzającym działem sprzedaży w branży produkcyjnej, produkcyjno-usługowej
przynajmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem doświadczonych handlowców
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych i rozwoju długoterminowych relacji biznesowych
wysokie umiejętności analityczne
elokwencja i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

KORZYŚCI

atrakcyjne wynagrodzenie
samodzielne stanowisko pracy umożliwiające wdrażanie własnej strategii handlowej
możliwość uczestniczenia w dynamicznym rozwoju firmy na rynku polskim i zagranicznym
możliwość podnoszenia kwalifikacji dzięki szkoleniom
narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon komórkowy)

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".
« Pracownik biurowy z orzeczeniem o niepełnosprawności
PRZEDSTAWICIEL/KA MEDYCZNY - na województwo LUBUSKIE »