Inżynier wsparcia technicznego - Administrator systemów - II linia wsparcia

Inżynier wsparcia technicznego - Administrator systemów - II linia wsparcia

Filed under: Warszawa | Informatyka - Programowanie

1529876913



Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z sektora bezpieczeństwa technologii teleinformatycznych, leadera w swojej branży szukamy osoby na stanowisko:

Inżynier wsparcia technicznego - Administrator systemów - II linia wsparcia





  Realizowane zadania:

* Druga linia wsparcia dla wdrożonych systemów bezpieczeństwa firmy,

* Utrzymanie systemów bezpieczeństwa firmy,

* Stały kontakt z III linią wsparcia firmy dostarczającej rozwiązania bezpieczeństwa IT,

* Utrzymanie systemów bezpieczeństwa wdrożonych u klientów.



  Od kandydata oczekujemy:

* Dobra znajomość systemów Linux (Red Hat - RHEL),

* Dobra znajomość administracji bazami Oracle,

* Znajomość rozwiązań opartych o język Java oraz zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,

* Umiejętności diagnozy problemów,

* znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację werbalną i pisaną.



  Dodatkowe atuty:

* Umiejętność budowy i zarządzania macierzami dyskowymi,

* Posiadanie certyfikatów RHCT bądź RHCE,

* Doświadczenie w pracy w serwisie,

* Dobra znajomość systemu MS Windows 2008 - 2012.



  Proponujemy:

* Umowę o pracę,

* Pakiet szkoleń,

* Pracę w stabilnej firmie.



 
« KONSULTANT TELEFONICZNY
DevOps Engineer - Nr ref. (24/40/KR) »